|
کدخبر: 27080

شرط بازگشت ۹۰ درصد اسناد تعهدی سرمایه گذاران«زرین دشت»

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس گفت: با هدف ایجاد اشتغال و رونق تولید در شهرک صنعتی زرین دشت، سرمایه گذارانی که در این شهرک مبادرت به سرمایه‌گذاری کنند از مشوق‌های ویژه برخوردار می‌شوند.

به گزارش پایگاه خبری گسترش به نقل از ایرنا، احد فتوحی، بیان کرد: کاهش سهم پرداخت نقدی سرمایه‌گذاران به پنج درصد و بازپرداخت مابقی آن در قالب اقساط ۴۸ ماهه از مهم‌ترین مشوق‌هایی است که در اختیار سرمایه‌گذاران گذاشته می‌شود.

وی ادامه داد: چنانچه سرمایه‌گذاران در این شهرک صنعتی بتوانند بر اساس برنامه زمان بندی شده واحد صنعتی خود را به بهره‌برداری برسانند و ایجاد اشتغال کنند، تا سقف ۹۰ درصد از اسناد تعهدی آنها بازگردانده خواهد شد و همین امر شرایط مناسبی را برای تشویق و ترغیب صنعتگران به تولید و ایجاد فرصت‌های شغلی در این مکان فراهم خواهد کرد.

فتوحی، با بیان این که زیرساخت‌های اولیه نظیر آب و برق برای استقرار واحد‌های صنعتی در این شهرک صنعتی ایجاد شده است، افزود: متناسب با استقرار واحد‌های صنعتی و جذب سرمایه گذار، سایر زیرساخت‌ها نیز ایجاد خواهد شد و ما از تمام ظرفیت‌های قانونی برای حمایت از سرمایه‌گذاران بهره می‌گیریم.

وی، از سرمایه‌گذاران خواست با توجه به ظرفیت‌های موجود در شهرستان زرین دشت، وضعیت مناسب زیرساختی در این شهرک صنعتی و اختصاص مشوق‌های جدید سرمایه گذاری، از این فرصت برای ایجاد واحد‌های تولیدی و اشتغال پایدار در این شهرستان استفاده کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ادامه داد: شهرک صنعتی زرین دشت با مساحت ۱۰۰ هکتار، از ظرفیت استقرار ۱۵۰ واحد صنعتی و ایجاد اشتغال برای بیش از ۷۵۰ نفر برخوردار است.

فتوحی با اشاره به بازدید از ناحیه صنعتی شهرستان زرین دشت نیز بیان کرد: این ناحیه صنعتی، ظرفیت استقرار ۹۶واحد صنعتی با اشتغالزایی ۴۵۰نفر را دارد و تا کنون ۲۸سرمایه‌گذار با این شرکت قرار داد سرمایه‌گذاری منعقد کرده‌اند که از این تعداد، ۲۴واحد بهره برداری شده و با ایجاد اشتغال برای ۲۲۸نفر در مرحله فعالیت است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها