|
کدخبر: 95246

در جلسه هم اندیشی نمایشگاه شهرآفتاب چه گذشت؟

در جلسه هم اندیشی نمایشگاه شهرآفتاب از تهیه شیوه نامه برگزاری نمایشگاه در دوران کرنا تا پیشنهاد بسته های تشویقی به برگزار کنندگان نمایشگاهی مطرح شد.

گسترش نیوز - در روزهایی که همزمان با بحران همه گیری کرنا فعالیتهای نمایشگاهی با توقف روبه رو شده است و چشم انداز مشخصی پیش روی فعالین این صنعت به چشم نمی خورد که خود موجب نگرانی همه دلسوزین این عرصه است، برگزاری نشست هم اندیشی میان مدیران نمایشگاه شهرآفتاب با مجریان و مدیران شرکتهای برگزار کننده نمایشگاهی، نوید بخش پیدا شدن افقهای روشن پیش روی این صنعت است.

namaieshgah.jpg

ارائه راهکارهایی مفید و قابل اجرا برای برگزاری نمایشگاه ها در دوران بحران کرونا یکی از مواردی است که در این نشست توانست تا حدودی دلها را به برگزاری نمایشگاه در آینده نزدیک امیدوار کند.

تدوین مجموعه ای از قوانین و دستورالعملهای ابلاغی به منظور برگزاری نمایشگاه های تخصصی در دوران کرنا و پسا کرنا و رعایت کلیه جوانب ضروری مطابق با آخرین استانداردهای بهداشتی خبر بسیار مهمی بود که پس از تایید آن از سوی مراجع بالادستی (ستاد ملی مبارزه با کرونا) و همزمان با صدور مجوز فعالیتهای نمایشگاهی امکان برقراری مجدد فعالیتها فراهم می شود.

ضدعفونی سطوح و سالنهای نمایشگاهی و وسایل نقلیه ورودی، الزام غرفه داران، غرفه سازان و بازدیدکنندگان به رعایت پروتکل های بهداشتی، تجهیز سالنهای نمایشگاهی به تجهیزات لازم بهداشتی و ضدعفونی کننده،فاصله گذاری هوشمند و.... از مهمترین موارد مطرح شده در این پرتکل پیشنهادی است که نوید رونمایی از آن در هفته آینده داده شده است.

همچنین در این نشست به نکات بسیار مهمی در خصوص رویه زمان بندی برگزاری نمایشگاه ها اشاره شد تا با توجه به تعویق برخی رویداد در چند ماه گذشته، از سرگیری دوباره فعالیتها با مشکل و تداخل مواجه نشود.

ارائه طرحهای تشویقی به مجریان برتر برگزار کننده، برگزاری جلسات منظم به منظور رفع چالشهای پیش رو و ارائه راهکارها برای هرچه بهتر برگزار شدن نمایشگاه ها در سال جاری از دیگر محورهای این نشست صمیمانه بود.

منبع: نمایشگاه شهر آفتاب

ارسال نظر