|
کدخبر: 92484

نمایشگاه بهاره کانتون آنلاین برگزار می‌شود

دولت چین اعلام کرد نمایشگاه بهاره کانتون، قدیمی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه تجاری این کشور، در ماه ژوئن به صورت آنلاین برگزار خواهد شد. قرار بود این نمایشگاه ۱۵ آوریل۲۰۲۰ افتتاح شود، اما به دلیل شیوع بیماری به تعویق افتاد.

گسترش‌نیوز: لی کیانگ نخست وزیر چین روز گذشته در یک برنامه تلویزیونی از برگزاری آنلاین نمایشگاه بهاره کانتون خبر داد. چین اصرار داشت که این نمایشگاه علیرغم شیوع ویروس برگزار شود و آن را بخش مهمی از تلاشهای پکن برای تثبیت اقتصاد توصیف می‌کرد ولی در نهایت ناگزیر از لغو آن شد و فقدان مشارکت‌کنندگان خارجی نقش مهمی دراین تصمیم داشت. نمایشگاه بهاره کانتون سال گذشته بیش از ۱۹۵۰۰۰ خریدار خارجی را به خود جلب کرد.

مقامات استان گوانگدونگ میزبان این نمایشگاه، یکی از قطب‌های صادراتی و تولیدی چین محدودیت‌های جدیدی تعریف کرده‌اند و بازدیدکنندگان خارجی را به مدت ۱۴ روز با هزینه خود قرنطینه می‌کنند.

نمایشگاه کانتون یا گوانگجو قدیمی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه تجاری چین در دو نوبت بهار و پاییز در استان گوانگدونگ چین و شهر گوانگجو از سال ۱۹۵۷ برگزار می‌شود.

دولت چین همچنین از تمدید معافیت‌های مالیاتی برای بنگاه‌های کوچک، کشاورزان و مشاغل انفرادی تا پایان سال ۲۰۲۳ خبر داده است.

منبع: عصر نمایشگاه

ارسال نظر