|
کدخبر: 91572

اقدام نمایشگاه تهران جهانی شد

خبر اختصاص دو سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به نقاهتگاه کرونا جهانی شد.

گسترش نیوز: به گزارش روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران، خبر اختصاص چند سالن نمایشگاه بین‌المللی تهران به بیماران مبتلا به کرونا در شماره جدید نشریه Exhibition World( وابسته به انجمن UFI ) منتشر شد.

« مادرید و تهران به تلاش ملی برای مبارزه با کرونا پیوسته‌اند و سالن‌های نمایشگاهی خود را تبدیل به بیمارستان موقت برای درمان بیماران کووید ۱۹ کرده‌اند. مرکز نمایشگاهی ایفما IFEMA مادرید و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران به فهرست مراکز کنفرانس و نمایشگاهی در سراسر جهان پیوسته‌اند که در اقدامی، سالن‌های خود را به صورت موقت به بیماران کرونا اختصاص داده‌اند. مرکز نمایشگاهی ایفما IFEMA مادرید، با ۵۵۰۰ تخت، تجهیز شده و نخستین بیماران خود را پذیریش کرده است.

با شیوع کرونا در ایران و عدم امکان برگزاری نمایشگاه‌ها در این کشور، شرکت سهامی نمایشگاه­‌های بین‌المللی ایران در تهران، با اختصاص۳۰۰۰ تخت به نقاهتگاه مبتلا به کرونا، مرکز نمایشگاهی خود را جهت استفاده به عنوان محلی برای گذران دوران نقاهت به روی بهبودیافتگان کرونا گشوده است.

نشریه Exhibition World نامه‌ای از سوی بهمن حسین زاده، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران، دریافت کرده که در آن آمده: " امیدواریم با تلاش‌ها و همکاری‌های جهانی خود بتوانیم بر این بیماری مسری مهلک غلبه نماییم و هر چه زودترصنعت نمایشگاهی فعالیت‌های عادی خود را از سر گیرد."

منبع: ایران فایر

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها