|
کدخبر: 85565

رئیس هیات‌مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران در نشست خبری عنوان کرد؛

ایجاد تقویم‌ پنج‌ ساله برای برگزاری نمایشگاه‌ها

رئیس هیت مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران در نشست خبری گفت: این انجمن سعی‌دارد تا با تعامل و هماهنگی که میان سازمان توسعه تجارت، وزارت صمت و سازمان‌های صمت در استان‌ها فعالیت کند.

گسترش‌نیوز: علی یارمحمدیان رئیس هیات مدیره انجمن نمایشگاه‌های ایران به دو خواسته مهم این انجمن اشاره و افزود: یکی از خواسته‌ها ما جلوگیری از ایجاد سایت‌های دوم و تقویت‌ سایت‌ها در استان‌ها و ایجاد یک تقویم زمانی برای نمایشگاه‌ها است.

yarmohamaddiann.jpg

یارمحمدیان تاکید کرد: زمانی که کشورهای توسعه یافته نمایشگاهی برگزار می‌کنند. حداقل از یک تا دو سال قبل آن برای برپایی نمایشگاه برنامه‌ریزی‌های لازم را دارند. این همان مسئله‌ای است که در کشور ما وجود ندارد و بعضا مشاهده شده است که دو تا سه ماه قبل از برگزاری برای آن نمایشگاه برنامه‌ریزی صورت می‌گیرد.

وی ادامه داد: انجمن نمایشگاه‌های ایران تلاش دارد با هماهنگی سازمان توسعه تجارت تقویم ۵ساله‌ای برای کشور و استان‌ها به سازمان توسعه تجارت پیشنهاد دهد و این سازمان پس از تصویب آن را ابلاغ نماید. یارمحمدیان هدف از اجرای این برنامه نمایشگاهی را برنامه‌ریزی بهتر برای حضور مشارکت‌کنندگان خارجی دانست.

یارمحمدیان در پایان یکی از وظایف انجمن نمایشگاهی را ایجاد تقویم پنج ساله برای زمان‌بندی نمایشگاه‌ها دانست و ابراز امیدواری کرد تا با همکاری اعضای انجمن و سایت‌داران و پیشنهاد آن به توسعه تجارت شاهد تصویب آن باشیم و امیدواریم سازمان توسعه تجارت و وزارت صمت این تعامل را با ما داشته باشد و ما نیز هرگونه همکاری را با آن‌ها خواهیم داشت.

ارسال نظر