|
کدخبر: 84174

جشنواره پوسترهای نمایشگاهی امسال برگزار نمی‌شود

موسسه فرهنگی و مطبوعاتی صمت امسال جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را برگزار نخواهد کرد.

گسترش‌نیوز - رئیس جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز اظهارکرد: موسسه صمت در سال ۹۶ به منظور ارتقا کیفیت تبلیغات در صنعت نمایشگاهی به برپایی جشنواره ملی پوسترهای نمایشگاهی با حضور شرکت‌های برگزارکننده و سایت داران در سراسر کشور اقدام کرد. دوره دوم این رویداد نیز سال ۹۷ دوباره با مشارکت چشم‌گیر اهالی صنعت نمایشگاهی مواجه شد.

ناصر بزرگمهر تصریح کرد: اثر مهم این جشنواره در واقع معرفی طراحان حرفه‌ای و خوش ذوق کشور به دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی بوده است. طراحانی که سالیان سال جای خالی آنها باعث شده بود ما پوسترهایی ضعیف و بی‌روح را نظاره گر باشیم. اکنون فضای جدیدی ایجاد شده که می‌تواند در طولانی مدت به داشتن تبلیغات اصولی و حرفه‌ای در صنعت نمایشگاهی با تکیه بر ایده‌های خلاقانه کمک کند.

وی با اشاره به عدم فراهم بودن شرایط برگزاری دوره سوم در سال ۹۸ به خبرنگار گسترش نیوز گفت: برپایی جشنواره پوسترها به بودجه مشخص و مشارکت همه فعالان نمایشگاهی نیاز دارد. طی دو سال گذشته سعی شد بدون کمک‌های مالی این رویداد را برگزار کنیم اما در شرایطی که رسانه‌ها کوچکترین حمایتی از سوی نهادهای دولتی و خصوصی نمی‌شوند، مشکلات عدیده مالی اجازه نخواهد داد دوره سوم این رویداد را امسال کلید بزنیم. بنابراین با تصمیم جمعی و در صورت فراهم بودن شرایط، بنا داریم جشنواره بعدی را در سال ۹۹ برگزار کنیم.

مدیر مسئول موسسه صمت در پایان تاکید کرد: با توجه به تاکید دکتر حسین‌زاده مدیر عامل محترم شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به ادامه این فعالیت هنری و فرهنگی توسط موسسه مطبوعاتی صمت، قطعا سال آینده و به کمک روابط عمومی این سازمان، سومین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی را با شکوه‌تر برگزار خواهیم کرد.

ارسال نظر