|
کدخبر: 82242

مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان مطرح کرد:

برنامه‌ریزی برای تولید ۱۲ میلیون تن فولاد در سیرجان

مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان از آماده بودن زیر‌ساخت‌های این شرکت برای حمل‌ و نقل ریلی خبر داد و گفت هیچ گونه مانعی برای رشد و توسعه در زمینه صنایع پایین‌دست وجود ندارد.

گسترش‌نیوز: علی عباسلو - مدیرعامل شرکت جهان فولاد سیرجان در جریان نمایشگاه سیمکس گفت: کرمان و سیرجان از ظرفیت‌های بالایی از نظر سرمایه و نیروی انسانی بالایی برخوردار است. سیرجان به دلیل موقعیت جغرافیایی با داشتن دو مجموعه گل‌گهر و صنایع مس ایران از ظرفیت بالایی در خاورمیانه برخوردار است.

simexnw5.jpeg

عباسلو افزود: در سیرجان از استخراج سنگ اهن تا تولید شمش فولادی توسط نوار نقاله انجام می‌شود.

وی در ادامه از افرادی که توانایی دارند دعوت کرد تا در بومی‌سازی محصولات با ما همکاری کنند.

عباسلو ادامه داد: خوشبختانه زیرساخت‌های ما از جمله حمل‌ونقل هوایی و ریلی آماده است. هیچ گونه مانعی برای رشد و توسعه در زمینه صنایع پایین‌دست وجود ندارد. از دوستانی که به نمایشگاه تشریف آوردند و شرکت کردند خواهش میکنم سیرجان و استان کرمان را با این دید ببینند که ۱۲ میلیون تن برنامه‌ریزی تولید فولاد در این استان انجام شده است و بخش بیشتر این ۱۲ میلیون تن یا در مرحله بهره‌برداری قرار دارد و یا سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد

وی افزود: خوشبختانه ما در شرکت جهان فولاد توانستیم از دانش و تجربه برادران فولادیمان در صنایع مبارکه و خوزستان استفاده کرده و بدون حضور کارشناسان خارجی کارخانه را راه‌اندازی و به ظرفیت نهایی برسانیم.

عباسلو ادامه داد: ما اعلام آمادگی می‌کنیم که جهان فولاد به عنوان یک پایلوت ساخت داخلی در بخش آهن اسفنجی و تولید میل‌گرد و بریکت‌سازی با عزیزانی که درخواست داشته باشند همکاری کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها