|
کدخبر: 82234

معاون استاندار کرمان در افتتاحیه نمایشگاه سیمکس عنوان کرد:

شرکت‌های معدنی باید پابه‌پای بزرگان این حوزه رشد کنند

معاون استاندار کرمان گفت: نیاز به این وجود دارد که شرکت‌های دیگر در حوزه معدن همپای شرکت گل‌گهر رشد کنند و زنجیره در بخش معدن تکمیل شود.

گسترش‌نیوز: محمدعلی دهقان به عنوان معاون استاندار کرمان در نمایشگاه سیمکس مطرح کرد: در ابتدا از تمامی افرادی که اقدام به برپایی این همایش و نمایشگاه شدند قدردانی می‌کنم . امیدواریم در جهت خودکفایی صنعت کشور و صنایع معدنی گام‌های اساسی را برداریم. اگر در گذشته فکر می‌کردیم که این کار عملی نیست الان به این باور رسیده‌ایم و می‌بینیم محصولاتی که تا دو سال قبل در انحصار دو یا سه کشور بود در دانشگاه‌های ما ساخته می‌شود و اکنون ما در صنایع مختلف و معدنی به پیشرفت خوبی رسیده‌ایم.

simexnw3.jpeg

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی سبب رشد توسعه ما می‌شود و امیدواریم شرکت گل‌گهر در نمایشگاه‌های استان سهیم شود و ما بتوانیم به رشد و توسعه استان کمک کنیم.

دهقان اظهار کرد: در استان این تاکید است که هر صنعت که در هر منطقه رشد می‌کند باید آن شهر و منطقه همراه با آن رشد داشته باشد. نیاز داریم که شرکت‌های مختلف تولیدی رشد کنند و همپای شرکت‌های بزرگی مانند گل‌گهر زنجیره را تکمیل کنند. نگاه اول به شهرستان است و اگر در شهرستان نتوانستیم محصول یا کارشناسی پیدا کنیم به استان می‌رسد.

معاون استاندار کرمان افزود: از شرکت‌های معدنی همیشه خواسته شده مراودات تجاری در شهرستان و استان متمرکز شود. وقتی که در یک شهرستان سیرجان ۳۵۰ میلیون تن مواد معدنی در سال استخراج می‌شود همه به عنوان افراد متخصص باید ببینند که چه حجم از تجهیزات و نیروی متخصص نیاز هست تا این پروسه عظیم انجام شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها