|
کدخبر: 79119

نمایشگاه لوسترکاملاً قانونی اجرا خواهد شد

بیست و هفتمین نمایشگاه لوستر و چراغ‌های تزئینی از پنج شنبه هفته جاری (۱۲دی ماه ) فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

پیرو انتشار خبری در پایگاه خبری گسترش نیوز با عنوان اعتراض غرفه‌داران به نمایشگاه تهران: پول ما را پس بدهید شرکت تعاونی سازندگان لوستر، چراغ، آینده و شمدان جوابیه ای را در اختیار گسترش نیوز قرار داد که متن آن عینا منعکس می‌شود:

۲۷ دوره از نمایشگاه لوستر با تلاش تمامی دست اندرکاران صنعت از جمله روسای اتحادیه، انجمن و اعضای محترم و همچنین سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی برگزار شده است که تقدیر از زحمات ایشان را برخود واجب می‌دانیم.

برگزاری نمایشگاه از نظر کمی و کیفی همه ساله تحت نظارت بزرگان و پیشکسوتان این صنعت و شورای سیاست‌گذاری و بر اساس خرد جمعی و نظر اکثریت اعضاء که همه ساله قبل از برگزاری نمایشگاه طی نشستی که فراخوان می‌گردد روند و سیاست کاری آن را مشخص می‌نمایند.

در امسال نیز تعدادی از همکاران محترم به فرآیند انجام تبلیغات برای نمایشگاه معترض بودند لیکن شورای سیاست‌گذاری ۱۲ نفره آنچه را اکثریت به آن تاکید داشتند وصورتجلسات مکتوب آن نیز موجود می‌باشد، را سرلوحه فعالیتهای اجرایی خود قرار داده است. ( موضوع انجام تبلیغات نمایشگاه هر ساله با اکثریت اعضای صنف که مسبوق به سابقه سالیان متمادی می‌باشد صورت می‌پذیرد).

همچنین شکایت همکاران به سازمان توسعه تجارت ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها ارائه شده است و بر اساس دستور معاونت امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در حال بررسی و اقدام است، به همین منظور کمیته ایی ویژه در نمایشگاه و سازمان توسعه تجارت تشکیل، و تمامی فرآیند نمایشگاه را بررسی خواهند نمود و آنچه که نظر و رای ایشان باشد را پذیرا و تابع قوانین و ضوابط حاکم می‌باشیم و بعنوان همکار و ارادتمند تمامی اعضای محترم صنف، توصیه می‌نماییم که همگی تابع قوانین و مقررات جاری بوده و در راستای برگزاری باشکوه این برند نمایشگاهی و حفظ آن کوشا باشیم و دستیابی به اهداف نمایشگاه را برای تک تک مشارکت‌کنندگان و تشکل‌های مربوط، از هر گونه ایجاد هیاهو و جوسازی در فضای مجازی و سایر بخش‌ها پرهیز نماییم.

برگزاری یک نمایشگاه آرام و باشکوه را برای این صنف زحمکتش و تولید‌کننده در سال" رونق تولید" را وظیفه ی ستاد برگزاری نمایشگاه می‌دانیم و موفقیت تمامی مشارکت‌کنندگان را در این نمایشگاه آرزومندیم.

ذکر این نکته ضروریست که تعداد زیادی از امضاهای شکواییه درج شده، امضای خود را پس گرفته‌اند و صورتجلسه تایید روند اجرایی اقدامات نمایشگاه به‌خصوص تبلیغات انجام شده را جهت تایید؛ امضاء نموده‌اند که مستندات آن در ستاد اجرایی موجود می‌باشد.

javablooster02.jpeg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها