|
کدخبر: 78878 میلاد محمدی

اختصاصی گسترش نیوز؛

اعتراض غرفه‌داران به نمایشگاه تهران: پول ما را پس بدهید! + اسناد

این رویداد در شرایطی با حواشی مربوط به عدم شفافیت‌های مالی مواجه شده که همه فعالان حوزه لوستر و چراغ های تزئینی با سختی و مشکلات متعدد برای حضور در نمایشگاه آماده می‌شوند.

گسترش‌نیوز - دومینوی اتفاقات عجیب و غریب در نمایشگاه تهران تمامی ندارد. پس از ماجرای اخراج شرکت‌های ایرانی از یوفی، عدم‌اطلاع رسانی درست و اصولی در رابطه با طرح ملی اکسپو، تحریم نمایشگاه آسانسور، جابه‌جایی زمان برگزاری چندین رویداد مهم نمایشگاهی و بسیاری موارد دیگر، اکنون نوبت به نمایشگاه لوستر چراغ های روشنایی و تزئینی رسیده تا به صدر اخبار نمایشگاهی کشور برسد!

بر اساس اسنادی که اخیرا به‌دست خبرنگاران گسترش نیوز رسیده، ظاهرا شرکت برگزارکننده، بدون در نظر گرفتن ضوابط و قوانین نمایشگاهی مبالغی را از تولیدکنندگان لوستر و چراغ‌های تزیینی دریافت کرده که با موج شکایت و نارضایتی بسیاری از غرفه داران مواجه شده است.

در متن نامه‌ای که با امضای ده‌ها فعال حوزه لوستر و تولیدکننده خطاب به معاونت امور نمایشگاهی ارسال شده، آمده است:

جناب آقای دکتر عزتی

معاونت محترم امور نمایشگاه‌های شرکت سهامی جمهوری اسلامی ایران

با سلام- احتراما پیرو نامه به شماره ثبت ۹۸/۶۱۱/۲۰۸۸۶ مورخ ۲۴ آذر ۹۸ در خصوص شکایت جمعی از تولیدکنندگان لوستر و چراغ‌های تزیینی از شرکت تعاونی سازندگان لوستر مبنی بر تخلفات اجرایی و مالی (اخذ مبالغ خارج از تعرفه نمایشگاه) در رویداد دی ماه امسال (۱۳۹۸) و با وجود مشکلات در تولید محصولات و اقتصاد نابسامان از حضرت‌عالی تقاضا می‌گردد مبالغ دریافتی خارج از تعرفه به شرکت‌کنندگان در نمایشگاه مذکور عودت داده شود.

losterexpo02.jpg

losterexpo03.jpg

losterexpo04.jpg

این رویداد در شرایطی با حواشی مربوط به عدم شفافیت‌های مالی مواجه شده که همه فعالان این عرصه با سختی و مشکلات متعدد برای حضور در نمایشگاه آماده می‌شوند. در این شرایط و با توجه به مدت زمان اندکی که تا روز برگزاری فرصت باقی است، گسترش نیوز به عنوان رسانه تخصصی صنعت نمایشگاهی در تلاش است با دریافت اطلاعات تکمیلی در این زمینه و مصاحبه با فعالان حوزه لوستر، گزارش‌های جدیدی منتشر کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها