|
کدخبر: 76709

آغاز به‌کار بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه‌حل‌های نوآورانه CIT آغاز شد.

گسترش نیوز: بیستمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات و راه‌حل‌های نوآورانه CIT (تلکام پلاس ۹۸) با حضور دبیر شورای‌عالی فضای مجازی و معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات امروز در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی افتتاح شد.

در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه، دبیر شورای‌عالی فضای مجازی، مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ایران و رئیس سندیکای مخابرات حضور داشتند.

بر اساس این گزارش، بعد از افتتاح نمایشگاه از ۳۲ محصول نرم افزاری رونمایی شد و مسئولان حاضر در نمایشگاه از غرفه‌های این نمایشگاه بازدید کردند.

بیستمین نمایشگاه بین‌المللی صنایع مخابرات و اطلاع رسانی در مساحت بیش از ۵۰۰۰ متر در دو سالن و با حضور ۱۱۰ شرکت آغاز به کار کرد و قرار است ۳۶ محصولات سخت افزاری در ایام نمایشگاه در معرض دید بازدیدکنندگان قرار گیرد.

تلکام بیستم قرار بود ۸ مهر برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در سندیکای مخابرات برگزاری آن با تاخیر روبه‌رو شد. این نمایشگاه از امروز تا ۲۹ آذر از ۹ صبح الی ۱۷ میزبان بازدید‌کنندگان است.

ابوالحسن فیروزآبادی - دبیر شورای‌عالی فضای مجازی - با حضور در غرفه‌های این نمایشگاه، با تاکید بر توجه به اقتصاد مقاومتی و افزایش تاب‌آوری در کشور، بیان کرد: از الزامات این موضوع، تهیه محصولات در داخل کشور است و این زاییده شرایطی است که در کشور تامین شده و امیدبخش است که در سال‌های بعد شاهد نمایشگاهی با ابعاد بزرگ‌تر باشیم.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر علت کوچک‌تر شدن ابعاد نمایشگاه تلکام، اظهار کرد: این بحث سال‌ها مطرح است، این‌که نمایشگاه تلکام با نمایشگاه دیگری ادغام شود؛ البته بحث ادغام نمایشگاه‌ها و حتی حذف بعضی از نمایشگاه‌ها در دنیا اتفاق می‌افتد. این تصمیم‌گیری امسال در کشور ما انجام نشد و شک و تردید در این موضوع باعث شد باوجود تلاش‌های مخابراتی که در کشور صورت گرفته، ابعاد نمایشگاه کوچک‌تر باشد.

منبع: ایسنا

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها