|
کدخبر: 58971

برگزاری دومین نمایشگاه تخصصی فلزات غیرآهنی

ثبت‌نام دومین همایش و نمایشگاه تخصصی فلزات غیرآهنی ( اکتشاف، استخراج و فراوری) آغاز شد.

گسترش‌نیوز: پیرو برگزاری موفقیت آمیز نخستین دوره همایش و نمایشگاه تخصصی معادن و صنایع فلزات غیر آهنی (اکتشاف، استخراج و فرآوری)در سال ۱۳۹۲ توسط شرکت رستاک پادویژن و همکاری انجمن صنفی کارفرمائی معدنکاران سرب و روی ایران و حمایت معاونت امور معادن و صنایع معدنی وزارت صنعت، معدن، تجارت (صمت)، در نظر است دومین همایش و نمایشگاه تخصصی معادن و صنایع فلزات غیر آهنی (اکتشاف، استخراج و فرآوری) توسط شرکت رستاک پادویژن با همکاری انجمن صنفی معدنکاران سرب و روی ایران از تاریخ ۲۹ دی ماه الی ۱ بهمن ماه ۱۳۹۸ در محل هتل المپیک تهران برگزار خواهد شد.

posterhamayesh.jpg

شایان ذکر است مدیران فعال در معادن و صنایع فلزات غیرآهنی کشور در شرایط فعلی با چند مشکل اساسی همچون تحریم و مشکل نقل و انتقال پول به خارج از کشور، وضعیت بازار و رکود ناشی از اوضاع اقتصادی، مشکلات تأمین منابع، گردش نقدیگی، توسعه و سرمایه گذاری، مشکلات منابع انسانی و عدم تناسب نیازهای این گروه با مقررات و امکانات و مشکلات ناشی از محیط زیست، منابع طبیعی و نحوه تعامل با ارگان‌های مرتبط مواجه می‌باشند.

از اینرو با توجه به موارد فوق و عبور از بحران به وجود آمده در این صنعت نیازمند برگزاری نشست‌های تخصصی و هم اندیشی نخبگان، اساتید، مدیران و فعالان در راستای رفع موانع و دستیابی به اهداف و رسیدن به رونق اقتصادی بنگاه‌های تولیدی می‌باشد.

لذا بدینوسیله از کلیه فعالان و متخصصین و شرکت‌های فعال در حوزه معادن و صنایع فلزات غیر آهنی کشور جهت حضور و مشارکت در همایش و اخذ غرفه در نمایشگاه دعوت به عمل می‌آید. خواهشمند است جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت اطلاعات با شماره‌های ۷-۸۸۳۴۶۴۵۵-۰۲۱ داخلی ۱۶ (خانم پورخجسته) تماس حاصل فرمایید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها