|
کدخبر: 55619

گزارش ویژه گسترش نیوز از هفدهمین رویداد تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان؛

درخشش فعالان ساختمانی در ۶۰۰۰ متر فضای نمایشگاهی

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان، روز سه شنبه ۲۸ خردادماه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان افتتاح شد.

گسترش‌نیوز - مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان با اشاره به برگزاری مهم‌ترین رویداد صنعت ساختمان ایران در شمال کشور گفت، ۶۵ مشارکت‌کننده تخصصی در فضایی بالغ بر ۶ هزار متر مربع آخرین فناوری‌های نوین صنعت ساختمان ایران عرضه کردند.

GOLESTAN-SAKHTEMAN02.jpeg

مهرداد یزدی با اشاره به اینکه رویکرد نمایشگاه‌های تخصصی و بین‌المللی برون سپاری برگزاری رویدادها است اظهارکرد: هفدهمین نمایشگاه تخصصی ساختمان گلستان گلستان براساس رتبه‌بندی برگزار‌کنندگان رویدادهای تخصصی کشور به شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل واگذار شد و این شرکت توانست شاخص‌ها و استانداردهای نمایشگاهی را بخوبی اجرا نماید.

وی در خصوص جزیئات برگزاری هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان تصریح کرد: این دوره ۶۵ شرکت تخصصی از ۱۰ استان کشور از جمله گلستان تهران، خراسان شمالی، خراسان رضوی، اصفهان، اردبیل آذربایجان شرقی، یزد، مازندران و سمنان حضور یافتند.

GOLESTAN-SAKHTEMAN03.jpeg

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های استان گلستان با اشاره به برگزاری رویدادهای صنعت ساختمان در شمال کشور تصریح کرد: در این دوره بیش از ۵۰ درصد مشارکت‌کنندگان از استان گلستان حضور داشتند و از مجموع تمامی مشارکت کنندگان، ۳۲ مشارکت‌کننده وفادار و ۳۳ مشارکت‌کننده جدید ثبت نام شده بودند.

یزدی با اشاره به سرمایه‌گذاری مشارکت‌کنندگان در این رویداد اظهار کرد: بیش از ۳ هزار متر از فضای نمایشگاه صنعت ساختمان گلستان شامل غرفه سازی‌های ویژه و همراه با برنامه‌ریزی تبلیغاتی و اطلاع رسانی بود که این موضوع در مقایسه با سایر رویدادهای نمایشگاهی شمال ایران بی‌سابقه است.

GOLESTAN-SAKHTEMAN04.jpeg

وی با بیان اینکه در این دوره بیش از ۱۵ درصد رشد کمی و ۳۰ درصد رشد کیفی روبه‌رو بودیم، اضافه کرد: در این دوره ۱۳ گروه تخصصی در زمینه های، درب و پنجره، آسانسور، افزودنی‌های بتن، اسکلت فلزی، دکوراسیون داخلی، درب ضد سرقت و درب و پنجره UPVC، شیرآلات بهداشتی و ساختمانی، پوشش‌های سقفی و عایقهای رطوبتی، سنگ و نما، لوله و اتصالات، صنایع روشنایی، سیم و کابل و کلید پریز و قطعات هم ردیف، مصالح ساختمانی، ساندویچ پانل و کانکس، ورقهای نمای کامپوزیت، سنگ ساختمانی و سنگ تزیینی، بتن و بلوکهای‌های سبک ساختمانی حضور یافته‌اند.

GOLESTAN-SAKHTEMAN05.jpeg

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان تصریح کرد: در این دوره بیشترین مشارکت از استان‌های گلستان، تهران، خراسان رضوی، اردبیل و اصفهان و در گروه‌های کالایی درب و پنجره یو پی وی سی، سیم و کابل و صنایع روشنایی، درب ضد سرقت، سنگ‌های ساختمانی و سازه‌های فولادی بود که نسبت به ادوار گذشته بیش از پیش مورد توجه قرارگرفته است.

GOLESTAN-SAKHTEMAN06.jpeg

وی با بیان اینکه این نمایشگاه با حمایت جدی و حضور مقامات استان گلستان همراه است اظهار کرد: این نمایشگاه با حضور رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت، معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی، مدیرکل کار و رفاه و تامین اجتماعی، نائب رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، رئیس انجمن انبوه سازان استان گلستان، اعضای اتاق اصناف استان گلستان و مدیران شرکت‌های حاضر در نمایشگاه به صورت رسمی افتتاح شد.

گفتنی است؛ هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان استان گلستان توسط شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر اردبیل برگزار و از ۲۸ لغایت ۳۱ خردادماه در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان گلستان از ساعت ۱۷ الی ۲۲ میزبان علاقمندان، متخصصان و مهندسان و دانشجویان می‌باشد.

GOLESTAN-SAKHTEMAN01.jpeg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها