|
کدخبر: 55412

افتتاح بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی آگروفود از فردا

بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود که یکی از مهم­ترین رویدادهای سالانه صنعت غذایی و کشاورزی در منطقه است از فردا صبح آغاز به کار می کند.

گسترش نیوز - این نمایشگاه با حضور ۷۶۵ شرکت داخلی و ۱۶۰شرکت خارجی از ۲۰ کشور جهان فعالیت خود را آغاز می کند و کشورهای اسپانیا، اطریش، آلمان، ایتالیا، اسلواکی، امارات متحده عربی، اندونزی، برزیل، ترکیه، تونس، چین، دانمارک، روسیه، سوئیس، گرجستان، لهستان، مغولستان، هلند، هند و یونان در آن شرکت می کنند.

namaieshgahsanaiekeshavarzi.jpg

فضای اختصاص داده شده به بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود بالغ بر ۷۰۰۰۰ هزار مترمربع است و گروه های کالایی آن شامل : ایران فود (فرآورده ها و محصولات غذایی)، ایران فودتک (ماشین آلات،تجهیزات و تکنولوژی صنایع غذایی،بسته بندی و تجهیزات جانبی) و ایران آگرو (صنایع کشاورزی و صنایع مرتبط) است.

ارزش صادرات محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان در ۹ ماهه نخست سال ۹۷ بالغ بر ۴ میلیارد و ۷۶۵ میلیون دلار بوده است و نسبت به سال گذشته رشدی ۱۴ درصدی را نشان می دهد؛ عمده اقلام صادراتی محصولات کشاورزی و غذایی کشورمان شامل انواع میوه های درختی،انواع سبزیجات،محصولات جالیزی،شیر و فرآورده های آن،زعفران،ماهی و میگو است.مقصد این محصولات نیز عمدتا کشورهای عراق،افغانستان،امارات متحده عربی،پاکستان،روسیه،هند،ترکیه،ویتنام،ترکمنستان و آلمان هستند.

براساس این گزارش،با توجه به تاکید ویژه مدیریت شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی ج.ا.ایران نسبت به حمایت از شرکت­های دانش بنیان و استارت آپ­ها، در کنار سالنهای برگزاری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود،سالنهایی هم به ارائه توانمندی­های این شرکت­ها در حوزه های مرتبط با محصولات کشاورزی و غذایی اختصاص داده شده است.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی ج.ا.ایران ایران،بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی اگروفود از ۲۸ لغایت تا ۳۱ خرداد ماه در محل دائمی نمایشگاه­های بین المللی ج.ا.ایران(سایت تهران) برپا است.

منبع: شرکت سهامی نمایشگاه­های بین المللی

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها