|
کدخبر: 54900

درگفت‌وگوی گسترش نیوز با مدیر برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه تبریز مطرح شد

نمایش ۹۵ درصدی به نفع تولید ایرانی

مدیر عامل شرکت آرتانمانگر اردبیل گفت: همه خریدهای نمایشگاه با تخفیف حداقل ۱۰ درصدی همراه خواهد بود.

گسترش نیوز - از روز سه شنبه، ۲۸ خرداد ماه نمایشگاه ملزومات جهیزیه تبریز برای چهارمین سال متوالی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی این شهر برگزار خواهد شد. در این نمایشگاه تولیدکنندگان ملزومات کامل جهیزیه از قبیل لوازم خانگی، مبلمان و صنایع چوب، فرش ماشینی و دستباف، لوستر و چراغ‌های تزئینی، لوازم آشپزخانه و دکوراسیون داخلی منزل را در معرض دید علاقمندان خواهند گذاشت.

moslem-noruzi.jpg

از جمله مهم‌ترین اتفاقات مهم درباره این نمایشگاه حضور ویژه شرکت‌های معتبر داخلی و خارجی است که باعث شده این رویداد برخلاف بیش از ۸۰ درصد رویدادهای نمایشگاهی کشور، با افزایش متراژ برگزاری مواجه باشد.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه و مدیرعامل شرکت نمایشگاهی آرتا نمانگر درباره سالن‌های تحت پوشش این نمایشگاه به گسترش نیوز گفت: امسال سالن‌های امیرکبیر، پروین اعتصامی، شهریار و آذربایجان را در فضایی به متراژ ۱۲هزار متر مربع مفید تحت پوشش داریم و کلیه برندهای برتر کشور را دور هم جمع کردیم.

مسلم نوروزی افزود: نمایشگاه ملزومات جهیزیه تبریز با وجود مشکلاتی که در مسیر تولید لوازم خانگی پیش روی تولیدکنندگان ما قرار دارد با استقبال خوبی از سوی تولید‌کنندگان مواجه بوده است.

وی با اشاره به روند رو به رشد این رویداد در طول ۴ سال اظهارکرد: بین سال‌های ۹۵ تا ۹۸ با پیشرفت قابل توجهی از نظر کیفی و کمی مواجه بودیم. بع طوریکه این نمایشگاه در دوره اول فقط در یک سالن، برای دوره دوم در دو سالن و در دوره سوم در ۳ سالن پروین اعتصامی، امیرکبیر و شهریار برگزار شد. امسال نیز روند افزایشی ما ادامه داشته و ۴ سالن اصلی را به این رویداد اختصاص دادیم.

مدیر شرکت آرتا نمانگر اردبیل همچنین با اشاره به تبلیغات گسترده این رویداد تاکید کرد: یکی از مواردی که شرکت‌های نمایشگاهی عمدتا از ان غافل هستند، تبلیغات شهری و رسانه‌ای است که در شرایط تحریم و در روزهایی که صنعت نمایشگاهی با مشکلات متعدد دست و پنجه نرم می‌کند، اثر بسیار خوبی دارد. بنابراین ما در سطح استان از هفته‌ها و ماه‌ها قبل تبلیغات متعددی انجام دادیم که واقعا در جذب مشارکت کنندگان، اثر بسیار خوبی داشت.

jahaz-expo.jpg

نوروی به اهداف این رویداد نمایشگاهی نیز اشاره کرد و افزود: تهیه ملزومات جهیزیه یکی از دغدغه‌های اصلی زوج‌های جوان بوده و این روزها پیدا کردن محصولات با کیفیت در بازار کمی دشوارتر از گذشته شده است. در نمایشگاه جهیزیه شرایطی را فراهم کردیم که زوج‌های جوان در یک فضای رقابتی کالاهای الکترونیکی مورد نیازشان را انتخاب کرده و بدون واسطه از خود تولیدکنندگان با تخفیفات نمایشگاهی خریداری کنند.

رئیس ستاد برگزاری نمایشگاه ملزومات جهیزیه درباره شرایط ویژه نمایشگاه برای زوج‌های جوان گفت: به منظور حمایت از تولیدکنندگان بومی استان، ترتیبی اتخاذ شد تا همه محصولات و برندهای ایرانی حاضر در نمایشگاه با تخفیف ویژه به فروش برسد. در همین رابطه همه خریدهای نمایشگاه با تخفیف حداقل ۱۰ درصدی همراه خواهد بود.

وی در ادامه به تاثیر تحریم‌ها بر بخش خارجی نمایشگاه اشاره کرد و اظهارکرد: با توجه به تحریم‌های اعمال شده بر علیه کشورمان متاسفانه مشارکت‌کنندگان خارجی به صورت مستقیم حضور نداشته و فقط چندین نمایندگی از شرکت‌های خارجی را در کنار خودمان داریم. این بدان معناست که حدود ۹۵ درصد مشارکت‌کنندگان با تولیدات داخلی و البته با مزیت رقابتی در نمایشگاه حضور دارند. از این منظر شاید بد نباشد اگر بگوییم عدم حضور خارجی‌ها به نفع تولیدکنندگان ایرانی و فضایی برای توسعه کسب و کار آنها خواهد بود.

نوروزی در پایان با برشمردن مزیت‌های سایت نمایشگاهی تبریز افزود: بی‌شک نمایشگاه تبریز یکی از بزرگترین و مجهزترین سایت‌های نمایشگاهی در سطح کشور است. مالکیت بخش خصوصی، ثبات مدیریتی و دارا بودن مدیریتی توانمند و برنامه محور این سایت نمایشگاهی را از دیگر سایت‌های کشور متمایز کرده و می‌توان گفت امروز این مجموعه یک برند نمایشگاهی در سطح کشور است.

بنابر بر اعلام ستاد برگزاری چهارمین نمایشگاه ملزومات جهیزیه از ساعت ۱۶ الی ۲۲ شب ۲۸ خرداد تا یکم تیرماه پذیرای بازدیدکنندگان خواهد بود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها