|
کدخبر: 54702

با حضور مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها و شهردار تبریز؛

جلسه بررسی اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار شد

جلسه‌ بررسی اکسپو ۲۰۲۰ دوبی با حضور بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

گسترش‌نیوز : صبح امروز جلسه‌ای با حضور بهمن حسین زاده رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در خصوص اکسپو ۲۰۲۰ دبی و همچنین بررسی رویدادهای نمایشگاهی با حضور ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز با همراهی آقایان مهندس شاهدی مشاور اجرایی مدیرعامل و آریا مجیدی دبیر اکسپو ۲۰۲۰ دبی و مهندس ماهوتی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی تبریز برگزار گردید.

jalaseexpo1.jpg

در این جلسه که بیشتر در خصوص اهمیت و معرفی اکسپو، بررسی حضور و استفاده از ظرفیت‌های کلانشهرها و همچنین استفاده از ظرفیت و توانمندی‌های فرهنگی و علمی و گردشگری و..‌. کشور جهت حضوری پر رنگ تر و قوی تر در اکسپوی ۲۰۲۰ دبی برگزار شد حسین زاده به روند موفق حضور ایران در نمایشگاه­های بین‌المللی اشاره کرد و بیان کرد که اکسپوی ۲۰۲۰ برای نخستین بار در یک کشور مسلمان و در همسایگی ما در منطقه خاورمیانه برگزار می‌شود و چون براساس برآورد اتحادیه صنعت نمایشگاهی و مقامات اماراتی ۲۵ میلیون نفر در اکسپوی ۲۰۲۰ حضور خواهند داشت لذا حضوری منسجم و شایسته می‌تواند باعث کسب وجه و اعتباری دوچندان برای کشورمان در مجامع بین‌المللی گردد.

حسین زاده افزود: خوشبختانه پاویونی که درحال‌حاضر در اختیار ایران قرار دارد مابین پاویون کشورهای فرانسه و مکزیک و در یکی از بهترین نقاط نمایشگاه دبی است.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران همچنین اذعان داشت: بر آن هستیم تا علاوه بر توانمندی‌های حوزه‌های اقتصادی کشور و یا تجهیز بخش هایی به کالاها و محصولات سنتی کشور، قسمتی را نیز به شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت آپ‌ها اختصاص دهیم تا دستاوردهای ایران در حوزه فن آوری اطلاعات را نیز به نمایش بگذاریم.

jalaseexpo2.jpg

به گفته حسین زاده براساس ارزیابی‌های صورت گرفته ۲۵ میلیون نفر از اکسپوی ۲۰۲۰ بازدید خواهند کرد و بیش از ۲۵ میلیارد دلار نیز عایدی مقامات این امیرنشین حوزه خلیج‌فارس از برگزاری اکسپوی دبی است.

وی متذکر شد: علاوه بر موضوعات ذکر شده یکی دیگر از اهداف ایران در اکسپوی دبی آن است که دغدغه کشورمان در صلح طلبی و صلح خواهی بر‌ای جهان و جهانیان را در اکسپوی ۲۰۲۰ به گوش همه برسانیم.

شایان ذکر است که در این جلسه ایرج شهین باهر، شهردار کلانشهر تبریز نیز از حضور در اکسپو بشدت استقبال کرده و با توجه به ظرفیت‌های فرهنگی و گردشگری تبریز آمادگی خود را جهت معرفی قابلیت‌های استان با راهنمایی‌های شرکت سهامی نمایشگاه‌ها اعلام کرد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها