|
کدخبر: 53809

مبتکر ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها در گفت‌وگوی اختصاصی با گسترش‌نیوز عنوان کرد:

ایران؛ صاحب اصلی ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها

مبتکر ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها گفت: درحال‌حاضر صاحب اصلی ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها را کشور ایران و نمایشگاه بین‌المللی تهران می‌دانم.

گسترش‌نیوز: شاهرخ مدرس در حاشیه جشن روز جهانی نمایشگاه‌ها درباره کیفیت برگزاری این جشن گفت: جشن خوبی بود البته اگر امکان حضور مقاماتی از یوفی و برگزارکنندگان نمایشگاه‌های بزرگ دنیا در سال‌های آینده فراهم شود این رویداد جامع‌تر خواهد شد.

modares-namayeshgah1.jpg

مبتکر ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها با اشاره به ارائه خود به زبان انگلیسی در این رویداد بیان کرد: این ارائه در جشن روز جهانی صنعت نمایشگاهی در تمام دنیا پخش خواهد شد که نشان از قدرت ایران به‌ویژه نمایشگاه بین‌المللی تهران در برگزاری چنین رویداد مهمی است.

مدرس درباره محور سخنان خود در این رویداد بین‌المللی گفت: محور سخنان من درباره چرایی شکل‌گیری ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها و ضرورت نام‌گذاری یک روز به نام روز جهانی نمایشگاه‌ها، با توجه به اینکه صنعت نمایشگاهی به سایر صنایع در روزهایی که به نامشان است خدمات ارائه می‌دهد اما خود فاقد روزی در تقویم است، بود.

مبتکر ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها به کتابی که در سال ۲۰۱۲ درباره صنعت نمایشگاهی به رشته تحریر درآورده اشاره کرد و گفت: این کتاب را به یوفی ارسال کردم و در سال ۲۰۱۵ نیز پیشنهاد من درباره روز جهانی نمایشگاه‌ها به تایید یوفی رسید. وی ادامه داد: در ۱۹ خرداد سال ۲۰۱۵ جشنی برگزار شد که در آن از این‌جانب تقدیر شد که در آن جشن افتخار ایده روز جهانی نمایشگاه‌ها را به جمهوری اسلامی ایران و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران تقدیم کردم.

ارسال نظر