|
کدخبر: 53797

در گفت‌وگوی گسترش‌نیوز با رئیس انجمن برگزارکنندگان ایران مطرح شد؛

توسعه اشتغال پایدار، هدف اصلی صنعت نمایشگاهی

مرادی گفت: صنعت نمایشگاهی با توجه به شعاری که امسال دارد، کمک شایانی به اشتغال‌زایی پایدار و رونق تولید می‌کند. این امر با توجه به مشکلات امروز اقتصادی می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

گسترش‌نیوز: علی مرادی رئیس انجمن برگزارکنندگان ایران در حاشیه جشن روز جهانی نمایشگاه‌ها در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز گفت: در وحله اول این روز را به همه دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی تبریک عرض میکنیم. امسال سومین سالی است که این افتخار را داریم که بتوانیم با همکاری سه تشکل مرتبط در حوزه صنعت نمایشگاهی و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها این روز را جشن بگیریم.

مرادی ادامه داد: در دو سال گذشته تلاش‌هایی صورت گرفت تا اهداف نمایشگاهی که از قبل برنامه‌ریزی شده بود را جلو ببریم و تا حدی موفق بودیم اما تحریم‌ها مانع از پیشرفت بخش دیگری از برنامه‌هایمان شد و در هر صورت در تلاش هستیم آن بخش‌ها را نیز رو به جلو هدایت کنیم.

وی اظهارکرد: صنعت نمایشگاهی با توجه به شعاری که امسال دارد، کمک شایانی به اشتغال‌زایی پایدار و رونق تولید می‌کند. این امر با توجه به مشکلات امروز اقتصادی می‌تواند بسیار اثربخش باشد.

رئیس انجمن برگزارکنندگان ایران در پایان گفت: به جرئت می‌توان گفت اگر صنعت نمایشگاهی در کنار صنایع تولید کشورمان نبود هرگز نمی‌توانستیم به اهدافمان در حوزه صادرات و توسعه تجارت برسیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها