|
کدخبر: 53783

در گفت‌وگوی گسترش‌نیوز با عضوهیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران مطرح شد:

آثار مثبت برگزاری روز جهانی نمایشگاه‌ها

عضو هیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران درباره تأثیر روز جهانی نمایشگاه‌ها بر کیفیت برگزاری نمایشگاه‌ها گفت: قطعاً برگزاری روز صنعت نمایشگاهی به ما کمک کرده تا بتوانیم توجه اهالی صنعت نمایشگاه به‌ویژه برگزارکنندگان را بیشتر به این صنعت سوق دهیم.

گسترش‌نیوز: علی ابراهیم‌زاده گفت: روز جهانی صنعت نمایشگاهی روزی است که اهالی صنعت نمایشگاهی زیر یک سقف در کنار یکدیگر جمع می‌شوند و مواردی که به ارتقای این صنعت کمک می‌کند را مطرح و بررسی می‌کنند. علی ابراهیم‌زاده ابراز امیدواری کرد در سال‌های این ده ضمن بزرگداشت چنین روزی بتوانند با برگزاری برنامه‌های جانبی در حاشیه این رویداد به تعمیق هر چی بیشتر این صنعت بپردازند.

ebrahimzadenamayeshgah1.jpg

عضو هیات‌مدیره انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه‌های ایران با اشاره به شعار روز جهانی نمایشگاه یعنی شعار "پیوند ایده‌ها فردایی بهتر" گفت: صنعت نمایشگاهی صنعت گروهی است و نیاز به خرد جمعی و مشارکت عمومی دارد. همه سازمان‌ها و مراکزی که می‌توانند به رونق این صنعت کمک کنند باید مشارکت داشته باشند تا بتوانیم در صنعت نمایشگاهی گام‌های مفید و مؤثری برداریم. وی بابیان اینکه درحال‌حاضر شرکت سهامی نمایشگا‌ها، سازمان توسعه تجارت و تمام فعالان صنعت نمایشگاهی علاقه‌مند به مشارکت با یکدیگر برای برداشتن گام‌های مؤثر در این حوزه شده‌اند افزود: این مشارکت جای خرسندی دارد و برای نخستین بار است که توجه ویژه به این صنعت می‌شود و همه اعضای این صنعت علاقه‌مند به کمک مؤثر برای ارتقای این صنعت هستند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها