|
کدخبر: 53778

گفت‌وگوی گسترش‌نیوز با معاون امور نمایشگاهی در حاشیه روز جهانی نمایشگاه‌ها:

صنعت نمایشگاهی تسلیم تحریم‌ها نشده است

معاون امور نمایشگاهی کشور در خصوص این صنعت گفت: حضور ایران در نمایشگاه جهانی نشان‌دهنده فعال بودن ایران در این حوزه است و تسلیم تحریم‌ها نشده‌ایم.

گسترش‌نیوز: محمد جواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی کشور در خصوص وضعیت صنعت نمایشگاهی گفت: در صنعت نمایشگاهی باید بر روی مسائل نمایشگاهی هم‌فکری‌های بهتری وجود داشته باشد. در این زمینه بحث تقویم نمایشگاهی، ارتقای فعالیت‌ها و سایت‌ها و رساندن آنها به استانداردهای بهتر و بیشتر از اهمیت بالایی برخوردار است.

ghanbari123.jpg

وی ادامه داد: برگزاری نمایشگاه‌ها در سطح بین‌المللی و تخصصی تر، شناخت هرچه بیشتر جامعه اقتصادی و تجاری کشور نسبت به فعالیت‌های نمایشگاهیو بسیاری از موارد دیگر اتفاقات خیلی خوبی است که در سالیان گذشته شکل گرفته و امیدواریم که این موضوع بتواند در سال‌های بعد با یک نگرش بهتر و خارج از فضاهای خاصی که هست دستاوردهای پراهمیتی داشته باشد.

قنبری در خصوص فعالیت صنعت نمایشگاهی در شرایط تحریم گفت: ما درحال‌حاضر در فضای تحریم قرار داریم و این که صنعت نمایشگاهی توانسته تسلیم نشود و با قدرت بجنگد و بتواند صدای ایران را به دنیا برساند موفقیت محسوب می‌شود. زمانی که ما در نمایشگاه جهانی حضور پیدا می‌کنیم نشان‌دهنده این است که ما همچنان فعال هستیم و در عرصه‌های اقتصادی حضور داریم. فکر می‌کنم جشن روز جهانی نمایشگاه‌ها اتفاق بسیار خوبی است که باید در سال‌های آینده به صورت گسترده‌تر داشته باشیم

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها