|
کدخبر: 53601

رونمایی از ۳۰ محصول دانش‌بنیان در ایران هلث

برگزارکننده و رئیس برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی گفت: اداره کل تجهیزات وزارت بهداشت ۳۰ محصول دانش‌بنیان و خاص در نمایشگاه ایران هلث رونمایی خواهد شد.

گسترش نیوز - ادریس مازندرانی در آستانه برگزاری بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) به خبرنگار علمی ایرنا اظهارکرد: این محصولات به‌دست فرزندان توانمند و مجرب ایرانی تولید شده که افتخاری برای کشور است.

وی به حضور بیش از ۴۸۰ شرکت داخلی، دانش‌بنیان و خارجی در این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: این مجموعه‌ها در تلاش برای انتقال دانش و فناوری در حوزه تجهیزات پزشکی هستند.

مازندرانی به افزایش شرکت‌های داخلی در این نمایشگاه اشاره کرد و افزود: رشد شرکت‌های داخلی در جهت افزایش سهم بازار بوده است و حدود ۳۸ شرکت از ۱۶ کشور خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی مساحت این نمایشگاه را حدود ۳۶ هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این رویداد، نمایش بی‌نظیری از توانمندی کشور در حوزه تجهیزات پزشکی است.

بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی تجهیزات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی (ایران هلث) از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه پذیرای علاقه‌مندان این حوزه است.

ارسال نظر