|
کدخبر: 51042

در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی انجام شد؛

امضای تفاهمنامه ساخت ۵ فروند شناور فراساحلی

در حاشیه بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تفاهمنامه ساخت ۵ فروند شناور فراساحلی در راستای اجرای طرح تحول امضا شد.

گسترش‌نیوز : بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی از جمله مهم‌ترین رویداد‌های بین‌المللی است. از جمله مهم‌ترین بخش‌های این رویداد بین‌المللی تفاهمنامه‌هایی است که در حایشه این نمایشگاه امضاء می‌شود.

namyeshnaftt.jpg

امسال نیز در سال رونق تولید و بر اساس ابلاغ شورای‌عالی صنایع دریایی کشور تفاهمنامه‌ای در ارتباط با صنعت دریایی مبتنی بر اقتصاد مقاومتی در حاشیه بیست وچهارمین نمایشگاه نفت گازوپتروشیمی تهران در غرفه شرکت رویال باخترکیش دقایقی پیش امضا شد.

این طرح شامل طراحی، ساخت، تامین تجهیزات پنج فروند شناور پشتیبانی، خدماتی، تعمیراتی فراساحل و سکوهای نفتی با استفاده از توان حداکثری داخلی بین شرکت کشتیرانی و بازرگانی رویال باخترکیش و شرکت دریا بندر ناب کیش امضا شد.

اين تفاهم نامه بخشي از طرح تحول صنعت دريائي كشور شامل ساخت ٩٠ فروند شناور جايگزين شناور هاي استيجاري خارجي خدمات سكوهاي نفتي است كه بر أساس مصوبه شوراي عالي صنايع دريائي كشور با هماهنگ و حمايت وزارت نفت به عنوان به ه بردار در حوزه نفتي دريائي و وزارت صمت و طي برنامه ريزي صورت گرفته تا سال ١٤٠٠ كليه شناورهاي خدماتي ناوگان استيجاري خارجي كه با پرچم غير إيراني خدمات رساني مي نمايند حذف و شناور هاي ساخت داخل جايگزين مي گردد.

منابع مالي اين طرح هم با استفاده از ظرفيت هاي مالي بخش خصوصي و حمايتي دولت از منابع بانكي تأمين خواهد گرديد.

خبر در حال تکمیل است...

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها