|
کدخبر: 49404

در گفت‌وگوی گسترش‌نیوز با مدیر نمایشگاه ایران‌هلث مطرح شد؛

«ایران‌هلث»، امتیازی برای شرکت‌های توسعه نیافته

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث گفت: اهدافی که این نمایشگاه به دنبال آن است، افزایش صادرات از طریق تولیدات داخلی و تبادل تجربیات با تولیدکنندگان بزرگ بین‌المللی و بومی‌سازی محصولات آنان است.

گسترش‌نیوز: ادریس مازندرانی، مدیر برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث در گفت‌وگو با گسترش‌نیوز گفت: ما امسال شاهد بیست‌و‌دومین دوره نمایشگاه ایران‌هلث خواهیم بود.

وی افزود: تا الان با توجه به میزان ثبت نام‌ها میشه گفت حدود ۴۰۰ شرکت در این رویداد حضور خواهند داشت. اما با توجه به پایان نیافتن مهلت ثبت‌نام شرکت‌ها نمی‌توان به‌صورت دقیق به تعداد حضور شرکت‌های داخلی و خارجی اشاره کرد.

مازندرانی ادامه داد: گفتنی است که نمایشگاه نسبت به سال‌های قبل رشد قابل توجهی داشته اما چون زمان‌بندی ثبت‌نام‌ها به اتمام نرسیده نمی‌توان به‌صورت دقیق به آن اشاره کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به اینکه طریقه صدور مجوز تغییر پیدا کرده، ما نیز برنامه‌ریزی‌هایی را داشتیم تا همایش‌های صادراتی را در کنار نمایشگاه افزایش دهیم، کاری که در سال‌های قبل صورت نمی‌گرفت.

مازندرانی خاطرنشان کرد: در این دوره ما کارگاه آموزشی معدل را داریم همچنین قصد داریم کارگاه‌های آموزشی را در دو بخش با رویکرد افزایش آگاهی شرکت‌ها نسبت به موضوع صادرات و افزایش آگاهی کسانی که از دستگاه‌های پزشکی استفاده می‌کنند برگزار کنیم.

وی گفت: با حمایتی که از سوی وزارت بهداشت صورت گرفت، یک سری از کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی پزشکی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث نیز برگزار می‌شود.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث به اهداف برگزاری این رویداد اشاره کرد و گفت: اهدافی که این نمایشگاه به دنبال آن است اعم از، «افزایش صادرات از طریق تولیدات داخلی و تبادل تجربیات با تولیدکنندگان بزرگ بین‌المللی و بومی‌سازی محصولات آنان»، «توسعه تولیدات جدید تجهیزات پزشکی در کشور و تبادل تجربیات بین تولیدکننده و مصرف‌کننده» و «افزایش صادرات غیرنفتی ما و کشف بازارهای جدید صادراتی» است.

وی افزود: در راستای برگزاری نمایشگاه ما سعی داشتیم مشکلاتی که در دوره‌های قبل شاهد آن بودیم را در این دوره برطرف کنیم و مشارکت‌کنندگان فضای شفاف و سالمی را تجربه کنند، همچنین در این دوره تلاش داشتیم که ایران‌هلث نمایشگاهی باشد که به مشارکت‌کنندگانش اطمینان دهد که این نمایشگاه می‌تواند محل خوبی برای بازاریابی و توسعه بازار شرکت‌های آنها باشد.

مدیر برگزاری نمایشگاه ایران‌هلث در پایان گفت: با توجه به مساعدتی که مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در افزایش فضای نمایشگاهی ما داشتند، ما نخستین بار برای شرکت‌های جدید امکان حضور فراهم کردیم. براساس فرمایشات مقام معظم رهبری که امسال، سال رونق تولید معرفی شده ما سعی کردیم در این نمایشگاه فضایی را آماده کنیم تا شرکت‌های جدید هم تجربه حضور در نمایشگاه را نیز داشته باشند. بنابراین تا جایی که امکان حضور شرکت‌های بیشتر در نمایشگاه وجود داشته باشد ما به این جانمایی ادامه خواهیم داد تا در این اوضاع بد اقتصادی شرکت‌ها بتوانند از این فرصت مهیا شده کمال استفاده را ببرند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها