|
کدخبر: 48656

در سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی اتومکانیکای استانبول صورت گرفت؛

زمینه‌سازی برای انعقاد قراردادهای صادراتی قطعه‌سازان

۸ شرکت توانمند صادراتی ایرانی در گروه کالایی قطعات خودرو در فضایی به وسعت ۱۰۰ مترمربع در سالن شماره ۷ مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول با همکاری شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران شرکت کردند.

گسترش‌نیوز : این نمایشگاه با حضور ۱۶ کشور و ۱۴۰۰ شرکت در فضایی به وسعت ۳۸ هزار مترمربع در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول ترکیه از ۱۵ تا ۱۷ فروردین برپا شده است که ۷۱۳ شرکت ترکیه‌ای و ۶۸۷ شرکت خارجی در این نمایشگاه حضور دارند.

OTOMEKANIC.jpg

سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی قطعات خودرو با عنوان اتومکانیکای استانبول با حضور مدیران عامل مراکز نمایشگاهی TUYAP، CNR، مدیران ارشد نمایشگاهی هانوفر و مس فرانکفورت و همچنین دکتر احمدی مسئول بخش اقتصادی سرکنسولگر‌ی ایران در استانبول ترکیه افتتاح شد.

OTOMEKANIC1.jpg

طی اعلام نمایندگان ۸ غرفه ایرانی مشارکت‌کننده در این نمایشگاه رقابت‌پذیری قطعات خودرو و تولیدات ایرانی با مشابه خارجی خوب بوده و مذاکرات متعددی در روزهای برگزاری نمایشگاه با طرفهای خارجی برای انعقاد قرارداد و صادرات محصول انجام شده است.

OTOMEKANIC2.jpg

بر اساس این گزارش برپایی نمایشگاه‌های خارجی و حضور شرکت‌های توانمند ایرانی در این نمایشگاه‌ها می‌تواند زمینه را برای ورود به بازارهای صارداتی و افزایش صادرات غیر نفتی فراهم کند و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران برای توسعه این مهم برپایی نمایشگاهای خارجی مختلف و ارائه تسهیلات را در سال ۹۸ تقویت نموده است.

OTOMEKANIC3.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها