|
کدخبر: 47701

رویداد بزرگ هتلداران مرداد ماه برگزار می‌شود

نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات و تجهیزات هتل و میهمان نوازی در نمایشگاه «هتلیتی‌شو» و در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شهر آفتاب برگزار می‌شود.

گسترش‌نیوز - برای نخسین بار در کشور از ۲۲ تا ۲۵ مرداد ماه قرار است فعالان حوزه هتلداری رویدادی تخصصی با رویکرد تامین زنجیره خدمات را تجربه کنند. نخستین نمایشگاه تخصصی خدمات و تجهیزات هتل و میهمان نوازی با عنوان تجاری HOTELITY SHOW در سایت نمایشگاهی شهر آفتاب، در قالب دو سالن اصلی و با مشارکت ویژه برندهای معتبر هتلداری در سراسر جهان میزبان مخاطبان خواهد بود.

hotelity.jpg

این رویداد با هدف نمایش آخرین تجهیزات، دستاوردها، امکانات و فن آوری‌ها در حوزه هتلداری، تبادل دانش و فن‌آوری با کشورهای فعال و صاحب نظر، تاکید هرچه بیشتر بر ظرفیت‌ها و زیرساخت‌های حوزه گردشگری و نیازسنجی در راستای تولید تجهیزات و امکانات مرتبط با هتلینگ با تاکیدی ویژه بر اشتغل‌ازایی پایدار برگزار می‌شود.

از دیگر اهداف این رویداد می‌توان به زمینه‌سازی برای حضور و همکاری شرکت‌های خارجی در ایران با محوریت الگو برداری از آخرین فناوری‌های روز آنها و شبیه‌سازی آخرین متدهای هتلداری مربوط به کشورهای پیشرفته در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها