|
کدخبر: 47613

از تقویم نمایشگاهی ۹۸ چه خبر؟ (۸)

برپایی ۵ رویداد در سال ۹۸

مدیرعامل رستاک پاد ویژن گفت: با وجود شرایط سخت اقتصادی ما حتما ادامه خواهیم داد اما در شرایطی بسیار سخت این اتفاق رخ خواهد داد.

محمود بندرچی، مدیرعامل رستاک پاد ویژن در گفت‌وگو با گسترش نیوز ابتدا به برنامه‌های نمایشگاهی خود در سال جاری اشاره کرد و گفت: ما در سال ۹۷ ششمین نمایشگاه بین المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و چهارمین نمایشگاه بین المللی ماشین آلات معدنی و راهسازی در کرمان، دهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، ریخته گری، ماشین آلات و صنایع وابسته در اصفهان و دهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری، هتلداری و تجهیزات سفر کیش را با موفقیت برگزار کردیم. در ادامه برنامه‌های نمایشگاهی سال ۹۷ نیز قرار است دومین همایش بین‌المللی و نمایشگاه تخصصی اکتشاف مواد معدنی را در تاریخ ۸ تا ۱۰ بهمن در هتل المپیک برگزار کنیم.

nama-iranhels.jpg

بندرچی با اشاره به شرایط اقتصادی کشور در سال جاری به وضعیت حضور شرکت‌های داخلی در رویدادهای بین‌المللی پرداخت و گفت: به طور قطع تمامی کسب‌و‌کار‌ها به دلیل وجود تحریم‌ها تا حدودی آسیب دیده است. در حوزه نمایشگاهی نیز شاهد آن بودیم که بسیاری از شرکت‌ها که قصد حضور در رویدادهای خارجی را داشتند به دلیل وجود تحریم‌ها امکان حضور نیافتند. البته در این شرایط حتی اگر این شرکت‌ها حضور می‌یافتند باز هم امکان سرویس‌دهی و خدمات نداشتند. همین موضوعات آسیب زیادی به صنعت نمایشگاهی ایران وارد کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا در صورت تداوم وضع فعلی در سال‌ آینده باز هم به برنامه‌های نمایشگاهی خود ادامه می‌دهد، اظهارکرد: با وجود این شرایط ما حتما ادامه خواهیم داد اما در شرایطی بسیار سخت این اتفاق رخ خواهد داد.

مدیرعامل رستاک پاد ویژن در پایان سخنان خود گفت: به عقیده من زمانی صنعت نمایشگاهی ایران رشد می‌کند که در قطب‌های اصلی کشور نظیر مشهد، تبریز، شیراز، اصفهان و کیش سایت‌های نمایشگاهی استاندارد داشته باشیم. وقتی این استانداردها رعایت شود می‌توانیم سطح نمایشگاه‌ها را افزایش دهیم و به جای برپایی رویدادهای موازی شاهد برپایی رویدادهای منطقه‌ای قدرتمند باشیم.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها