|
کدخبر: 47450

از تقویم نمایشگاهی ۹۸ چه خبر؟ (۷)

برنامه یک رویداد قطعی شد

کاوه فاضل گفت: ما بلافاصله پس از پایان نمایشگاه۹۷، با نامه‌نگاری‌های متعدد سعی داریم حضور خود را قطعی کنیم؛ البته این نامه‌نگاری‌ّها مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

گسترش نیوز: کاوه فاضل که در سال تنها یک رویداد با عنوان نمایشگاه‌ بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه را برپا می‌کند، با اشاره به سابقه ۱۲ ساله خود در برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه گفت: با توجه به درنظرگیری سابقه افراد برگزارکننده برای صدور مجوز، برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه احتمال بالایی دارد اما تاریخ و مکان آن هنوز مشخص نیست. ما بلافاصله پس از پایان نمایشگاه۹۷، با نامه‌نگاری‌های متعدد سعی داریم حضور خود را قطعی کنیم؛ البته این نامه‌نگاری‌ّها مدت زمان زیادی طول می‌کشد.

namateh.jpg

وی با بیان اینکه در صورت تایید نهایی مجوز، نمایشگاه‌ بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه در تیر ماه سال ۹۸ برگزار می‌شود، گفت: هنوز نمی‌دانیم تاریخ دقیق برگزاری نمایشگاه چه زمانی است؛ ۱۸ تا ۲۱ است یا ۲۷ تا ۳۰ تیرماه. همچنین سالن‌ها نیز مشخص نیست.

fazel.jpg

مدیر برگزارکننده نمایشگاه سنگ ضمن اشاره به برنامه‌ریزی دقیق و سالیانه طرف‌های اروپایی برای حضور در نمایشگاه، این بی‌نظمی و بی‌برنامگی را مخل روند رو به رشد صنعت نمایشگاهی دانست. این مدیر برگزارکننده نمایشگاه تصریح کرد مسئولان با وجود آگاهی کامل از این مشکلات هیچ اقدام مناسبی برای حل آن نمی‌کنند و افزود: علی‌رغم بازگشت تحریم‌ها ریزشی در تعداد شرکت‌کننده‌های نمایشگاه‌ بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه نداشتیم. ما توانستیم در تاریخ ۲۸ الی ۳۱ تیر ماه ۹۷ نمایشگاه‌ بین‌المللی سنگ‌های تزیینی، معدن، ماشین‌آلات و تجهیزات مربوطه را با حضور شرکت‌کننده‌هایی از چین، ایتالیا و ترکیه برگزار کنیم. همچنین پاویون ایران را در نمایشگاه سنگ ورونا ایتالیا در مهرماه با موفقیت برپا کردیم.

ارسال نظر