|
کدخبر: 47407

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها عنوان کرد

۳ اولویت نمایشگاهی سال ۹۸

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌ها گفت: توجه به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به ویژه در حوزه نوآوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه تسهیلات از جمله کارهایی است که در تقویم نمایشگاهی سال ۹۸ دوبارهنه در دستور کار قرار دارد.

گسترش نیوز : بهمن حسین زاده در جلسه شورای معاونان وزیر صمت که در وزارت صنعت، معدن و تجارت برگزار شد گزارشی از عملکرد دو ماه و نیمه‌اش در شرکت سهامی نمایشگاه‌هایبین‌المللی ج.ا.ایران ارائه کرد و گفت: توجه به برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی به ویژه در حوزه نوآوری، حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و ارائه تسهیلات از جمله کارهایی است که در تقویم نمایشگاهی سال ۹۸ دوبارهنه در دستور کار قرار دارد.

BHoseinZ.jpg

وی همچنین به ضرورت تقویت برپایی نمایشگاه‌های خارجی اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش هزینه‌های مشارکت در نمایشگاه‌های خارجی و نقش این نمایشگاه‌ها در توسعه بازار صادراتی به دنبال آن هستیم تا با انعقاد تفاهمنامه با کشورهای خارجی از جمله کشورهای همسایه زمینه را برای تهاتر فضای نمایشگاهی و کاهش هزینه‌های حضور شرکت‌های ایرانی فراهم کنیم.

پیگیری حل گره‌های ترافیکی نمایشگاه بین‌المللی تهران، دسترسی به حمل‌ونقل آسانتر و ایجاد پارکینگ طبقاتی خبرهای دیگری بود که مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران به آن اشاره کرد و افزود: شرکت‌های ایرانی قابلیتهای بیسیار خوبی برای حضور در نمایشگاه‌های خارجی دارند، به عنوان مثال طی دیدارها و ملاقاتهایی که در نمایشگاه صنعت ساختمان ازبکستان داشتم مشخص شد که شرکت‌های ایرانی در حوزه سیمان به دلیل کیفیت مطلوب کالای خود را با نرخ بالاتر از مشابه کشورهای دیگر وارد بازار ازبکستان می‌کنند.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود گزارشی از عملکرد شرکت سهامی نمایشگاه‌ها در برپایی نخستین پاویون رسمی جمهوری اسلامی ایران در نمایشگاه بین‌المللی - تخصصی صنعت ساختمان تاشکند با عنوان UZBUILD ارائه کرد.

وی گفت: در این نمایشگاه سند همکاریهای دوجانبه نمایشگاهی با هدف توسعه روابط تجاری با طرف ازبک به امضاء رسید و شرکت سهامی نمایشگاه‌ها برای نخستین بار در دوره فعالیتهای نمایشگاهی برون مرزی به عنوان سازمان دهنده برتر پاویون ملی در یک نمایشگاه خارجی انتخاب شد.

مدیرعامل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران همچنین به دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در ازبکستان هم اشاره کرد و افزود: به دنبال رایزنی برای راه‌اندازی خط هوایی مستقیم بین ایران و ازبکستان در راستای تسهیل در روابط تجاری هستیم.

در این جلسه رضا رحمانی وزیر صنعت، معدن و تجارت به تغییراتی قابل لمس که طی دو تا سه ماه اخیر در نمایشگاه بین‌المللی تهران رخ داده اشاره کرد و از زحمات بهمن حسین زاده به عنوان مدیرعامل جدید این شرکت تقدیر و تشکر کرد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها