|
کدخبر: 47197

رونمایی از کلکسیون جدید پارتیه مظفریان

در آستانه سال نو از کلکسیون جدید پارتیه مظفریان با حضور جمعی از هنرمندان، فرهیختگان، اساتید و شخصیت های فرهنگی و هنری رونمایی می شود.

گسترش نیوز - مدیر عامل مجموعه جواهرات پارتیه -مظفریان به بهانه رونمایی از کلکسیون جدید گفت: گروه پارتیه، چابک و دانش بنیان است. این مجموعه با بهره گیری از نگرش های علمی، صنعت طلا و جواهر سازی را دنبال می کند. حمایت و معرفی هنر فاخر ایرانی توسط دستان هنرمندان جوان کشورمان و صنعت طلا و جواهر و صنایع دستی و ایجاد بستر مناسب برای اشتغال هنرمندان و جوانان کشورمان از مهم ترین اهداف این مجموعه است.

mozadarian.jpg

محمدرضا مظفریان اظهار داشت: کارها و تولیدات ما هم محتوا، پیشینه، ظرافت، طراحی و اجرای اصولی دارد و هم تلفیق ایده‏‌های نو با سنت‌های کهن و نقوش اصیل ایران است که امروزه استفاده از این نمادها در صنعت جواهرسازی فراموش شده است. وی تمام جوانان و هنردوستان و هنرمندان را به داشتن امید و تلاش دعوت کرد و بیان داشت که سعی کنید دائما در مسیر یادگیری باشید و از تعصب به دور باشید.

مدیر اجرایی پارتیه مظفریان نیز گفت: در این مجموعه، هر کس درکاری که انجام می‏‌دهد، متخصص و تحصیل‌کرده است. همه محقق و پیشرو هستند. مشکلات و موانع را می بینیم و با مطالعه از آن عبور می کنیم. در زمینه‏‌های مختلف این صنعت تغییرات ایجاد کرده‏ ایم و با اطمینان به شما می‏‌گویم اگر به نمونه‌های طلا و جواهر و تولیدات قبل و بعد از حرکت ما نگاه کنید، تاثیرگذاری این حرکت را احساس خواهید کرد.

مهدی نجم آرا تصریح کرد: مجموعه جواهرات پارتیه مظفریان با پیشینه‌ای بیش از ۱۷۰ سال فعالیت در عرصه هنر صنعت طلا و جواهر ایران امروز برای حفظ ارزش های هنر سرزمین عزیزمان و کشف و پرورش استعدادهای جوان و رشد و تعالی آنان با عزمی راسخ پا در مسیر فرصت سازی و اشتغالزایی برای هنرمندان جوان کشورمان نهاده و با حمایت و عرضه تولیدات فاخر هنری که به دست توانمند این جوانان هنرمند خلق شده، همچون سنوات گذشته و پیشینه درخشان خود در آسمان هنر صنعت طلا و جواهر ایران می درخشد.

گفتنی است؛ رونمایی از کلکسیون جدید پارتیه مظفریان روزهای ۱۶ و ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ از ساعت ۱۵ الی ۲۱ در مجموعه گالری پارتیه مظفریان با حضور دست اندرکاران و جمعی از اهالی صنعت طلا و جواهر سازی در هتل استقلال تهران برگزار می‌شود. حضور در این مراسم برای عموم علاقمندان به هنر صنعت طلا و جواهر ایران آزاد می باشد.

ارسال نظر