|
کدخبر: 46565

از تقویم نمایشگاهی ۹۸ چه خبر؟ / ۱

حذف و اضافه چند رویداد مهم در دستورکار قرار گرفت

چیزی به شروع سال نو باقی نمانده است. به رسم هر ساله از چند ماه پیش تقویم رویدادهای نمایشگاهی تدوین شده و برنامه‌ریزی برای چگونگی به‌سرانجام رساندن این برنامه‌ها آغاز شده است.

در آستانه سال نو، گسترش نیوز به سراغ یکی از فعالان بخش خصوصی رفته تا از برنامه‌‌های کاری آنان در سال ۹۸ باخبر شود.

nama-iranhels.jpg

مسلم نوروزی، مدیر برگزار کننده رویدادهای نمایشگاهی و مدیرعامل شرکت آرتا نمانگر اردبیل در گفت‌وگو با گسترش نیوز ضمن اشاره به برنامه‌ریزی‌ خود برای رویدادهای سال ۹۸ اظهار کرد: ما با اتکا به تجربه و توانایی و پرسنل مجرب برای برگزاری نمایشگاه در استانهای مختلف برنامه مدون و مستمر داریم اما بنده متاسفانه برای سال آینده چشم‌انداز بهتری برای صنعت نمایشگاهی نمی‌بینم.

moslem-norozi.jpg

وی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه برای رونق صنعت نمایشگاهی، باید اوضاع واحدهای تولیدی تغییر کند گفت: اعتقاد و باورم بر این است که زمانی صنعت نمایشگاهی کشور رونق پیدا می‌کند که واحدهای تولیدی شرایط بهتری داشته باشند و از طرفی امکان حضور و سرمایه‌گذاری شرکت‌های خارجی در ایران مهیا باشد که متاسفانه بخاطر تحریمها این امر محقق شدنی نیست و قطعاً سال سختی را تجربه خواهیم کرد.

نوروزی در پایان سخنان خود گفت: ما برای سال ۱۳۹۸ قطعاً محافظه کارانه به جلو می‌رویم و در عقد قراردادها قطعا تجدید نظر خواهیم کرد. البته درحال‌حاضر با برخی از سایتها نسبت به عقد قرارداد اقدام کرده‌ایم و ممکن است برخی عناوین به تقویم نمایشگاهی سال ۱۳۹۸ اضافه و برخی دیگر بعلت شرایط حاکم از تقویم حذف شود.

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها