|
کدخبر: 46547

سرپرست سایت تهران: به دنبال ارتقای جایگاه بانوان هستم

بهمن حسین زاده گفت: نقش زنان در بخش‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم براساس توانمندی بانوان شاهد ارتقای آنها در پست‌های مدیریتی محتلف از جمله صنعت نمایشگاهی و نمایشگاه بین‌المللی تهران باشیم.

گسترش نیوز: مراسم تقدیر و تجلیل از جایگاه زن همزمان با میلاد حضرت فاطمه (س) با حضور بهمن حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی به همراه معاونان شرکت سهامی و بانوان این مجموعه در تالار اصفهان برگزار شد.

BHoseinZ.jpg

بهمن حسین زاده در این مراسم با اشاره به جایگاه و منزلت مقام زن خاطر نشان کرد: نقش زنان در بخش‌های مختلف جامعه بر کسی پوشیده نیست و امیدواریم براساس توانمندی بانوان شاهد ارتقای آنها در پست‌های مدیریتی مختلف از جمله صنعت نمایشگاهی و نمایشگاه بین‌المللی تهران باشیم.

وی بر این نکته تاکید کرد که نگاهش برای انتخاب پست‌های مدیریتی مجموعه نمایشگاه بین‌المللی تهران جنسیتی نیست و بر اساس توانمندی و تخصص افراد کارها واگذار می‌شود.

سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه بین‌المللی ج.ا.ایران پیشنهاد داد تا تالار گفت‌وگویی در فضای مجازی برای ارتباط بیشتر با بخش‌های مختلف برای ارائه نقطه نظرات کارشناسی و تبادل اطلاعات ایجاد شود و افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی و تخصصی برای بالابردن سطح دانش نیروهای نمایشگاهی از جمله بانوان ضروری است و در تقویم آموزشی سال ۹۸ این مهم گنجانده شده است.

جهانگیر حبیبی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی شرکت سهامی نمایشگاه نیز در این نشست اظهارکرد: دغدغه مدیران مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه‌ها توجه ویژه به معیشت کارکنان به ویژه بانوان است.

وی ارتقای کارآیی، بهره‌وری و تخصص را از جمله نکات ضروری در شرکت سهامی نمایشگاه‌ها برشمرد و افزود: در دوره مدیریتی جدید این روحیه وجود دارد که مصوبات هیات دولت در مورد بانوان را اجرا کند.

در بخش دیگری از این نشست خانم زکایی یکی از کارشناسان مدیریت برنامه‌ریزی، نوسازی اداری و فناوری اطلاعات به نبود انگیزه برای ارتقای بانوان در پست‌های مدیریتی اشاره کرد و گفت: در تمام دنیا و در سیستم‌های نوین مدیریتی جایگاه ارتقای افراد براساس میزان تخصص و تجربه مشخص است که فرد بعد از چند سال تجربه ارتقا می‌یابد که متاسفانه در کشور ما این موضوع به ویژه برای بانوان لحاظ نمی‌شود و نتیجه آن می‌شود که افراد انگیزه لازم برای تحرک و پویایی را ندارند.

همچنین خانم محمدیان از کارشناسان معاونت فنی و مهندسی به مباحث اصلاح وضعیت حق مسکن، پیگیری تعاونی مسکن، نحوه محاسبه اضافه کاری و سایر خدمات رفاهی بانوان اشاره کرد.

خانم افراسیابی کارشناس معاونت نمایشگاهی نیز به این نکته اشاره کرد که نگاه جنسیتی باید برداشته شود و افراد براساس توانمندی شان بکار گرفته شوند. همچنین عدم اعزام بانوان به ماموریت‌های خارج از کشور نیز باید بررسی شود.

در پایان این مراسم هدایایی به مناسبت بزرگداشت مقام زن به بانوان مجموعه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی با حضور مدیران این مجموعه و خانم رستگار مشاور مدیرعامل در امور بانوان اهدا شد.

منبع: روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها