|
کدخبر: 46262

هم اکنون؛ دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی برپاست

حمایت یوفی‌ از دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی

دومین کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی شنبه ۴ اسفند ماه میزبان فعالان این حوزه شد.

گسترش نیوز: در این گردهمایی چهره‌هایی همچون بهمن حسین‌زاده، سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران و معاونان وی حضور داشتند.

namayeshgah-1234.jpg

محمدجواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در ابتدای این کنفرانس به قرائت پیام رئیس اتحادیه یوفی‌ پرداخت و گفت: این نمایشگاه در امسال با رشد ۳۰ درصدی نسبت به سال گذشته مواجه شد. همچنین استارت‌آپ‌ها نیز در این رویداد حضور یافتند و ما شاهد رونمایی از چند اپلیکیشن نمایشگاهی بودیم. همچنین دو جشنواره پوسترهای نمایشگاهی و وب در حاشیه این رویداد برپا شد.

وی افزود: نمایشگاه امسال ویژگی‌های خاصی داشت. حضور برگزیدگان صنعت نمایشگاهی در این رویداد و گستردگی آن در سطح ملی و توجه به رشد سایت‌هایی استانی از جمله این ویژگی‌ها بود. به همین مناسبت اعضا هیات رئیسه یوفی‌ طی پیامی ارسال کردند.

قنبری با قرائت این پیام که خطاب به سرپرست سایت تهران نوشته شده بود، گفت: انجمن یوفی‌ بسیار خوشحال است که شما میزبان نمایشگاه صنعت نمایشگاهی هستید. ما از چنین رویدادهایی حمایت می‌کنیم و می‌دانیم محتوای چنین رویدادی باعث جذب فعالان می‌شود. ما از شنیدن رشد صنعت نمایشگاهی در ایران خشنودیم. مشتاقانه در انتظار رشد این نمایشگاه در منطقه هستیم.

این کنفرانس در سومین روز از برپایی دومین نمایشگاه بین‌الملی صنعت نمایشگاهی برگزار شد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها