|
کدخبر: 45885

شمارش معکوس برای جشنواره وب نمایشگاهی

جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران با هدف هم‌افزایی فعالان صنعت نمایشگاهی و ایجاد ارتباط بهتر میان اعضای این خانواده برگزار شده است.

گسترش‌نیوز - جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران با هدف هم‌افزایی فعالان صنعت نمایشگاهی و ایجاد ارتباط بهتر میان اعضای این خانواده در ۸ گروه: مرکزهای نمایشگاهی، برگزارکنندگان و رویدادها، غرفه سازان، ارائه دهندگان خدمات نمایشگاهی، فعالان گردشگری نمایشگاهی، فعالان اطلاع رسانی رویدادها، فعالان بخش اپلیکیشن نمایشگاهی و صاحبین ایده‌های نو و استارت‌آپ‌های نمایشگاهی همراه دو چالش توربو و اینستاگرام، با نظارت شرکت سهامینمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌گردد.

jashnvareweb01.jpg

آن چیزی که شادروان استاد پرویز مؤیدعهد را به صنعت و جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران مرتبط می‌سازد، قرار داشتن طراحی محوطه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در رزومه ایشان است و همین مهم باعث گردیده که نخستین دوره جشنواره وب و اپلیکیشن نمایشگاهی ایران، با افتخار به نام یاد بود شادروان استاد پرویز مؤیدعهد مزین گردد.

شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران به عنوان نخستین و اصلی‌ترین نماد صنعت نمایشگاهی میهن عزیزمان، در سال ۱۳۳۸ تاسیس و پس از اختصاص اراضی نمایشگاه در مکان فعلی یعنی شمال تهران - بزرگراه چمران- در سال ۱۳۴۶ فعالیت ساخت سالنهای نمایشگاهی را شروع نموده و در سال ۱۳۴۸ نخستین نمایشگاه بین‌المللی خود را با نام نمایشگاه آسیایی به مدت ۲۱ روز و با حضور ۳۳ کشور برگزار نمود. مساحت فعلی این مرکز بسیار زیبا و خوش طرح نمایشگاهی، ۸۵۰ هزار متر مربع می‌باشد. در این مرکز نمایشگاهی سالیانه بیش از ۷۰ نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی برگزار می‌شود.

شادروان استاد پرویز مؤیدعهد ( زاده یکم اسفند ۱۳۰۸ - درگذشته هشتم بهمن ۹۴ در ۲۸ سالگی دکترای معماری و شهرسازی را از دانشگاه سوربن پاریس گرفت، دریافت نشان درجه اول معماری از دانشگاه سلطنتی انگلستان در ۳۴ سالگی، کسب رتبه استادی دانشگاه تهران در ۳۵ سالگی، تدریس در دانشکده پلی تکنیک (دانشگاه امیرکبیر)، دریافت جایزه و مدال لورآی (بهترین دیپلم معماری در سطح دانشگاه‌های فنی فرانسه)، تدریس در دانشگاه ملی ایران (دانشگاه شهید بهشتی) و همچنین ریاست دانشکده هنرهای تزئینی را در کارنامه علمی و طرح مصلای امام خمینی (ره)، طرح مرکز تحقیقات پیش‌دارویی و دارویی ایران، طرح مرکز علمی مخابرات دانشگاه تهران با همکاری مرکز تحقیقات علمی فرانسه، طرح ساختمان اداری وزارت آموزش و پروش، طرح نمای جنوبی ساختمان سازمان حج و زیارت، طرح خاتم کاری تالار بزرگ ساختمان مجلس شورای اسلامی (میدان بهارستان تهران) و دریافت نشان افتخار چهره‌های ماندگار در سال ۱۳۸۰ را در کارنامه هنری و مهندسی و ادامه زندگی علمی خویش دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها