|
کدخبر: 44921

رویدادی برای گردهمایی وب‌سایت‌های نمایشگاهی

دوره اول (سال ۹۷) این جشنواره به نام شادروان استاد پرویز مؤیدعهد - طراح محوطه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران - مزین شده است.

گسترش نیوز - جشنواره وب صنعت نمایشگاهی ایران، همزمان با دومین نمایشگاه و کنفرانس بین‌المللی صنعت نمایشگاهی به عنوان گردهم‌آیی وب‌سایت‌های فعال در زمینه اطلاعات و خدمات نمایشگاهی، عرصه رقابت میان وبسایت‌ها در گروه‌های مختلف را فراهم می‌آورد و با تلاش در جهت هم‌افزایی گروه‌های فعال مرتبط، در مسیر توسعه ارتباطات خانواده صنعت نمایشگاهی ایران گام بر می‌دارد.

این جشنواره قرار است هر ساله در گروه‌های مختلف، یک وب‌سایت را با رأی داوران و آرای عمومی به عنوان برگزیده معرفی ‌کند و به آن تندیس برترین وب‌سایت یا برترین ایده نوی اجرا شده در حیطه صنعت نمایشگاهی ایران را به عنوان بزرگ‌ترین افتخار در حوزه وب نمایشگاهی اهدا نماید.

حمید شهابیان رییس این رویداد در خصوص رویکردهای اصلی جشنواره اظهار داشت: دوره اول (سال ۹۷) این جشنواره به نام شادروان استاد پرویز مؤیدعهد - طراح محوطه شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران - مزین شده است. امید داریم این جشنواره در کنار ایجاد مسیر رشد و تعالی وب‌سایتهای مربوط به صنعت نمایشگاهی، طی دوران‌های آینده تلاشی باشد برای معرفی و شناساندن ستارگان پرفروغ این صنعت به نسل‌های جوان.

وی همچنین گفت: بخش‌ها و برنامه‌های مختلف جشنواره، اعضای محترم هیات داوران و برنامه‌های جانبی به تناوب در روزهای آتی به اطلاع عموم خواهد رسید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها