|
کدخبر: 43387

قطار «میدکس» به ایستگاه نهم رسید

نمایش تازه‌های دکوراسیون در سایت تهران

محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران از جمعه میزبان نهمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی «میدکس» شده است.

گسترش نیوز: نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی مهم‌ترین رویداد حوزه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در ایران به‌شمار می‌‌رود. در این نمایشگاه شرکت‌های مشاوره و طراح معماری، تجهیزات دکوراسیون، کفپوش، دیوارپوش، پرده، لوازم تزئینی، مبلمان فضای باز، تجهیزات نورپردازی، تجهیزات هوشمندسازی، فناوری‌های نوین ساختمان و کتاب‌های تخصصی و دانشگاهی اقدام به ارائه محصولات و خدمات خود می‌کنند.

midex5.jpg

میزبانی از ۲۰۰ شرکت داخلی و خارجی

عبدالکریم جلالی مدیر برگزارکننده نهمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی «میدکس» در گفت‌وگو با «گسترش نیوز» به بیان جزئیات این رویداد پرداخت و گفت: نهمین نمایشگاه بین‌المللی میدکس از ۲۱ تا ۲۴ دی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران میزبان علاقه‌مندان است.

وی در ادامه سخنان خود به آمار شرکت‌کنندگان و فضای برپایی این رویداد اشاره و اظهار کرد: در این رویداد ۲۰۰ شرکت‌کننده داخلی و خارجی در فضایی به مساحت ۱۸ هزار مترمربع گرد هم می‌آیند.

مدیر برگزارکننده نهمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی در بخش دیگری از سخنان خود از استقبال کشورهای خارجی سخن به میان آورد و گفت: امسال شرکت‌های خارجی از کشورهای چین، ترکیه، هند، فنلاند و چند کشور دیگر برای حضور در میدکس نهم به تهران آمده‌اند.

وی با اشاره به گروه‌های کالایی حاضر در این رویداد گفت: در این نمایشگاه انواع خانه پیش‌ساخته، نورپردازی و هوشمندسازی، فناوری‌های نوین تاسیسات، مبلمان باغی و تجهیزات مربوط به فضای باز، تجهیزات دکوراسیون داخلی، انواع پرده، کاغذ دیواری، پوشش‌های تزئینی، دیوارپوش، لوازم ویژه دکوراسیون و تزئینی، مبلمان ورزشی و تفریحی، انواع لوازم الکترونیکی شامل هوشمندسازی، سیستم‌های کنترل از راه دور، سیستم‌های ایمنی ساختمان، سیستم‌های پالایشی هوا و آب و دیگر محصولات و طرح‌ها به معرض نمایش گذاشته شده‌اند.

midex9-210.jpg

به گفته جلالی، محورهای نهمین نمایشگاه معماری، خانه مدرن و دکوراسیون داخلی شامل ۸ بخش دکوراسیون داخلی، معماری و طراحی، الکترونیک، فضای باز، سازه و مصالح، زیست‌محیط، تاسیسات و خدمات است. وی با اشاره به جزئیات این محورها و عرضه مجموعه‌ای از کالاهای مرتبط با دکوراسیون، نما و فناوری‌های نوین ساختمان در نمایشگاه امسال اظهار کرد: در حاشیه نمایشگاه میدکس نیز به رسم سال‌های گذشته کارگاه‌های آموزشی متنوع و گوناگونی با همکاری تشکل‌ها برگزار می‌شود. از هیات‌های تجاری هم برای بازدید از نمایشگاه دعوت کردیم که امیدواریم از نمایشگاه بازدید کنند.

وی در پایان سخنان خود با ابراز رضایت‌مندی از پیشرفت‌های به‌دست‌آمده در برگزاری دوره‌های گذشته نمایشگاه میدکس گفت: خوشبختانه جایگاهی که برای سطح کمی و کیفی نمایشگاه هدف‌گذاری کرده بودیم، محقق شد و توانستیم نمایشگاهی برگزار کنیم که حوزه معماری و دکوراسیون را به‌طور کامل پوشش دهد.

مزایای شرکت در نمایشگاه

مزایای شرکت در نمایشگاه معماری و شهرسازی ایران عبارتند از: معرفی توانمندی‌ها و محصولات در سطح گسترده و بین‌المللی، برقراری ارتباط مستقیم با مشتریان و شناخت نیازهای آنان، شناخت رقبا و آشنایی با خدمات، محصولات و برنامه‌های آنان، فرصت جذب سرمایه‌گذار و توسعه فعالیت واحد صنعتی خود، ارتباط با تامین‌کنندگان مواد خام و ارائه‌دهنگان خدمات صنعتی، شناخت شرایط کلی بازار و امکان برنامه‌ریزی بر اساس آن، تعامل با شرکت‌های همکار به‌منظور برون‌سپاری و امور پیمانکاری، به‌روزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت، فرصت استعدادیابی و جذب دانش‌آموختگان و متخصصان جدید، فرصت‌های تبلیغاتی گوناگون (چاپی، اینترنتی، محیطی، تلویزیونی و…)، شرکت در نشست‌های تجاری بین‌المللی با هیات‌های خارجی مدعو، انجام مذاکرات تجاری و انعقاد قراردادهای داخلی و خارجی. همچنین مواردی مانند آشنایی با طیف گسترده‌ای از محصولات داخلی و خارجی، امکان مقایسه بین انواع محصولات و خدمات، انتخاب کارآمدترین محصول متناسب با نیاز و بودجه موجود، ارتباط مستقیم با تولیدکننده و مطرح کردن نیازهای خود، کسب اطلاعات گسترده در کوتاه‌ترین زمان ممکن و صرفه‌جویی در وقت و انرژی، کشف فرصت‌های سرمایه‌گذاری پربازده، یافتن فرصت‌های شغلی جدید، کشف ایده‌های جدید برای پیشرفت کسب‌وکار، امکان تعامل و مشورت با صاحب‌نظران و متخصصان، شرکت در سمینارها و کارگاه‌های تخصصی، به‌روزرسانی دانش فنی و آشنایی با دستاوردهای نوین صنعت و امکان مذاکره مستقیم با مدیران شرکت‌های مطرح از دیگر مزایای بازدید از این رویداد است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها