|
کدخبر: 42528

دومین رویداد شیشه در یک نگاه + پوستر

هدف از برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته، کمک به توسعه این صنعت و تدوین نقشه راه پیش روی صنعت شیشه کشور با بررسی وضعیت این صنعتدر داخل کشور و مقایسه آن با کشورهای پیشرو در این حوزه است.

گسترش نیوز - از آنجایی که که صنعت شیشه یکی از صنایع با ارزش افزوده بالا در میان صنایع جهان و کشور به حساب می‌آید این نمایشگاه سعی دارد توسعه این صنعت بر مبنای آینده پژوهی در صنعت شیشه صورت گیرد و اهداف کلان و استراتژیهای دستیبابی به چشم‌انداز بخوبی تدوین و مشخص شود.

posterglassshow.jpg

جایگاه برترصنعت شیشه ایران درمیان کشورهای منطقه، شبکه‌سازی ملی ومنطقه‌ای برای رشد صنعت شیشه، تکمیل زنجیره ارزش صنایع داخلی و توسعه صنعت شیشه، توسعه تعامل با اقتصاد آزاد جهانی و توسعه صادرات، سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی، انتقال و توسعه فناوری و تجاری‌سازی دانش و فناوری شیشه از دیگر اهداف راهبری برگزاری نمایشگاه صنعت شیشه در کشور است. تولید شیشه در تمام کشورهاى جهان از صنایع مهم به حساب مى‌اید، باتوجه به گستردگی کاربرد شیشه در صنعت و زندگی روزانه و اختصاص درصد مناسبی از اشتغال در جامعه ضرورت برگزاری تخصصی نمایشگاه بین‌المللی در این زمینه بیش از پیش احساس می‌شود

برگزاری نمایشگاه‌ بین‌المللى شیشه و صنایع وابسته می‌تواند پل ارتباطى بین بازرگانان، کارشناسان صنعت‌گران و پژوهشگران صنعت شیه در ایران با یکدیگر و دیگر کشورهاى جهان ‌باشند. برگزاری این نمایشگاه تنها براى نمایش کالاها و انجام مذاکرات تجارى پیرامون آنها برگزار نمى‌شوند، بلکه اطلاعات گوناگون در زمینه قیمت‌هاى رقابتى در سطح جهانی، آخرین استانداردهاى کیفی، آخرین پیشرفت‌هاى صنعتی، دستاوردهاى پژوهش علمى و ایده‌هاى اقتصادى - تکنولوژى نیز در خلال برگزارى نمایشگاه‌ها مورد تبادل قرار مى‌گیرند.

به وجود آوردن زمینه مساعد جهت انجام ملاقات‌هاى صنعتی و اقتصادى بین بلندپایگان این صنعت، جهت ایجاد همکاری و تفاهم میان آنها، بیانگر بعد دیگرى از فلسفه وجودى نمایشگاه‌ بین‌المللى شیشه و صنایع وابسته مى‌باشد، تا جائى که این نمایشگاه‌می تواندبه‌صورت یکى از کارآمدترین ابزارها جهت گسترش و تعمیق مناسبات اقتصادی، بازرگانی و صنعتی در صنعت شیشه خاورمیانه باشد.برگزاری نمایشگاه بعنوان یکی از گامهای مهم جهت تسریع در رسیدن به اهداف بلندمدت و نفوذ در بازارهاى جدید و همچنین یافتن شرکای تجاری راه متداول و خوبى است.

در هر حال شرکت صنایع نمایشگاهی آوای موفق ایرانیان با برگزاری نمایشگاه شیشه و صنایع وابسته سعى دارد ضمن گسترش مبادلات خارجى و عقد قراردادهاى بازرگانى جدید، بازارهاى صادراتى و فروش داخلى توسعه یافته و با شرکاى تجارى جدید پیوند حاصل شود.

همچنین آشنائى مردم و متخصصان با فناوری‌هاى مدرن و تکنیک‌هاى جدید در سطح جهانى بالا بردن سطح کمى و کیفى تولید و آشنا ساختن کشورهاى مختلف با امکانات و استعدادهاى تولیدى ایران، انگیزه دیگر برگزارى نمایشگاه بین‌المللی شیشه و صنایع وابسته به شمار مى‌آید.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها