|
کدخبر: 42323

بازدید مدیرعامل سایت تهران از نمایشگاه فناوری + تصاویر

دکتر حسین زاده سرپرست شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی ج.ا.ایران و هیات همراه ایشان از نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش و فناوری کشور بازدید نمودند.

گسترش‌نیوز : در این بازدید ایشان ضمن مشاهده غرفه‌های این نمایشگاه با مشارکت‌کنندگان، دست اندرکاران و برخی علاقمندان در خصوص توانمندی‌های پژوهشی در دانشگاهها، مراکز فنی و حرفه‌ای و دیگر موسسات و مراکز تخصصی ایجاد فضای کسب و کارهای دانش‌بنیان به بحث و تبادل نظر پرداختند.

fannavari1.JPG

این گزارش حاکی است: وی با بازدید از غرفهای تشکیل شده در سالنهای ۶، ۷ و ۲۵ با پژوهشگران، محققان، دانشجویان و دیگر دست اندرکاران شرکت‌کننده در این نمایشگاه که عموماً از واحدهای مختلف دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور و ‌دیگر موسسات آموزشی - پژوهشی کشور هستند دیدار نموده و توضیحات و گفته‌های آنان را شنیده و به بحث و گفت‌وگو با آنان پرداخت.

شایان ذکر است: دکتر حسین زاده در این بازدید بخشهای مختلفی همچون تولید محصولات نانو اعم از کیف، کفش و دیگر منسوجات - داروها - گیاهان دارویی و کودها - ابزارآلات صنعتی و کشاورزی - کشت بافت - ابزاهای دارای فناوریهای جدید ( همانند دستگاههای واقعیت مجازی VR ) و.... را مورد بازدید قرار داد.

fannavari2.JPG

fannavari3.JPG

fannavari4.JPG

fannavari5.JPG

fannavari6.JPG

fannavari7.JPG

fannavari8.JPG

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها