|
کدخبر: 42280

نشست هم‌اندیشی نمایشگاه و جشنواره صنعت‌نمایشگاهی + تصاویر

نشست هفتگی صنعت نمایشگاهی با محوریت برگزاری نمایشگاه و جشنواره ویژه این صنعت در تالار اصفهان برگزار شد.

گسترش‌نیوز - اولین نشست هم اندیشی و شورای سیاست گذاری نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی و خدمات وابسته و جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی صبح امروز در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی تهران برگزار شد.

Exex02.jpg

در این نشست محمدجواد قنبری، معاون امور نمایشگاهی و حمیدرضا آملی مدیر نمایشگاه‌های داخلی شرکت سهامی نمایشگاه‌ها به عنوان نمایندگان دولتی و علی ابراهیم‌زاده رییس انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های‌ایران، منوچهر جعفری‌زاده رئیس انجمن صنفی غرفه‌سازان و شهنام سپاسدار دبیر انجمن برگزارکنندگان نمایشگاه های‌ایران به عنوان نمایندگان بخش خصوصی حضور داشتند.

Exex06.jpg

از دیگر افراد حاضر در این نشست می‌توان به میلاد محمدی دبیر جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی و حسنعلی موبدی به عنوان دبیر شورای اطلاع رسانی اشاره کرد. در دوره های آتی این نشست ها، نمایندگانی از سازمان توسعه تجارت و انجمن سایت‌داران نیز حضور خواهند داشت.

Exex05.jpg

انتخاب سالن برگزاری نمایشگاه و جشنواره پوسترها، معرفی دبیر کمیته اجرایی، تعیین شعار ویژه سالانه برای دوره دوم و تاکید بر دستاوردهای صنعت نمایشگاهی در آستانه ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی از جمله مواردی بود که در این نشست مورد بحث و گفتگو قرار گرفت.

Exex06.jpg

بررسی روند برگزاری جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی، شروع به کار دبیرخانه این جشنواره و معرفی بخش های اصلی مسابقه نیز در این نشست مورد بررسی و توضیح قرار گرفت. به زودی قرار است از پوستر دومین نمایشگاه صنعت نمایشگاهی نیز رونمایی بشود.

Exex03.jpg

دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نمایشگاهی و دومین جشنواره ملی پوسترهای صنعت نمایشگاهی از دوم تا پنجم اسفند ماه سال جاری با مشارکت ویژه فعالان این صنعت از جمله برگزارکنندگان، غرفه سازان و سایت داران در محل دائمی نمایشگاه های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران برگزار خواهد شد. سمینار ویژه صنعت نمایشگاهی نیز در قالب افتتاحیه این ۲ رویداد، کلید می‌خورد.

Exex01.jpg

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها