|
کدخبر: 42114

چهارمین رویداد فن‌بازار در سایت تهران آغاز شد

آیین گشایش نوزدهمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن‌بازار صبح امروز باحضور ایمیدرو و شرکت‌های بزرگ معدن و صنایع معدنی در نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار شد.

گسترش نیوز : در این مراسم منصور غلامی وزیر علوم و سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهوری حضور داشتند.

nama-teh.JPG

در این دوره از نمایشگاه‌ها ۵۱ دانشگاه، ۱۵ پژوهشگاه، ۴۰ پارک علم و فناوری، ۷۹ مرکز رشد و ۱۴ مؤسسه تحقیقاتی فناوری‌های خود را عرضه کردند.

در این دوره از نمایشگاه شرکت‌های استارتاپی و دانش‌بنیان نیز فناوری‌های خود را عرضه می‌کنند، ۳ هزار و ۱۹۹ طرح توسط دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری و مراکز رشد و مؤسسات تحقیقاتی ارائه می‌شود.

این تعداد محصول را ۱۹۹ مرکز عرضه می‌کنند که ۵۸ درصد آن مربوط به دانشگاه‌ها، ۵ درصد مربوط به مؤسسات تحقیقاتی، ۱۱ درصد مربوط به مراکز رشد، ۵ درصد مربوط به پژوهشگاه‌ها و ۱۶ درصد مربوط به پارک‌های علم و فناوری است.

استان تهران با عرضه ۳۲۰ طرح فناورانه بیشترین طرح را به نمایشگاه ارائه کرده و رتبه اول را در این دوره از نمایشگاه به خود اختصاص داده است و پس از تهران، استان گلستان ۲۵۵ طرح، گیلان ۱۳۱ طرح، مازندران ۱۳۰ طرح را در نمایشگاه عرضه کرده‌اند.

هفتمین جشنواره پژوهش و فناوری و چهارمین نمایشگاه دستاوردهای پژوهش، فناوری و فن بازار در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و ایمیدرو نیز در سالن شماره ۷ به ارائه دستاوردهای خود می‌پردازد.

منبع: ایمیدرو

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها