|
کدخبر: 42099

مدیر روابط عمومی شهر آفتاب به گسترش نیوز خبر داد:

برگزاری ۳ نمایشگاه متفاوت در دی ماه

آرش امیری درباره برنامه‌های ماه جاری مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب گفت: در هفته اول دی ماه نمایشگاه تجهیزات آشپزخانه، از ۱۸ تا ۲۲ دی ماه نمایشگاه خودرو و پس از آن نمایشگاه ورزش و سلامت برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی شهرآفتاب در گفت‌وگو با گسترش نیوز درباره نمایشگاه‌های سال۹۸ گفت: هر سال تا بهمن ماه لیستی از عناوین نمایشگاهی سال آینده آماده می‌شود و در اختیار سازمان توسعه تجارت قرار می‌گیرد تا مجوز برگزاری تعدادی از آن‌ها یا همه آن‌ها صادر شود.

shahreaftabb.jpg

وی در ادامه با اشاره به اینکه روند ثبت درخواست برای برگزاری نمایشگاه در شهر آفتاب مانند سایر مجموعه های نمایشگاهی است، اضافه کرد: حتی اگر درخواستی از سال قبل به دست ما نرسد و پس از تایید تقویم نمایشگاهی، در همان سال درخواستی داشته باشیم باز هم باید از سازمان توسعه تجارت مجوز بگیریم.

امیری در پاسخ به سوالی درباره زمان شروع طرح توسعه فازهای بعدی شهرآفتاب گفت: ما شرکت بهره‌بردار هستیم و وظیفه ما تنها بهره‌برداری از ساختمان‌های فعلی شهرآفتاب است.

مدیر روابط عمومی شهرآفتاب در ادامه افزود: البته تا زمانی‌که همة ساختمان‌های این مجموعه ساخته نشود امکان بهره‌برداری کامل و مطلوب از آن وجود ندارد، در دوره مدیریت جدید مجموعه نمایشگاهی بین المللی شهر آفتاب به صورت رو در رو مذاکراتی با شرکت های سرمایه گذاری از قطر ترکیه و آلمان برای ساخت سالن‌های بیشتر در شهرآفتاب انجام شده است. با این حال نامساعد بودن شرایط اقتصادی کار را برای شرکت‌ّهای خارجی سخت کرده است. امیدواریم در ماه‌های آینده بتوانیم با انجام توافقاتی شاهد شروع ساخت سالن‌های بیشتری در شهرآفتاب باشیم.

مدیر روابط عمومی شهر آفتاب با اشاره به استقبال زیاد مردم از نمایشگاه صنعت اسب در خرداد ماه سال جاری گفت: این نمایشگاه تصور مردم نسبت به هزینه‌های ورزش سوارکاری را تا حد زیادی تغییر داد. مردم متوجه شدند تفریح با اسب خیلی هزینه‌بر نیست و می‌توانند به همان اندازه‌ای که برای استخر رفتن هزینه می‌کنند برای سوارکاری نیز هزینه کنند.

امیری در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه برپایی نمایشگاه بین المللی صنعت اسب با استقبال زیادی از طرف فدراسیون سوارکاری روبرو شده، از علاقه این فدراسیون برای برپایی مجدد این رویداد در اسفند ماه سال جاری سخن به میان آورد و تصریح کرد: البته این موضوع هنوز نهایی نشده و به صورت شفاهی صحبت‌هایی انجام شده است. اگر فدراسیون سوارکاری نامه‌نگاری‌ها و روند اداری را طی کند و ما بتوانیم از سازمان توسعه تجارت مجوز برگزاری این نمایشگاه را بگیریم، امیدوار هستیم که دومین دوره این نمایشگاه در اسفند ماه سال جاری برگزار شود.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها