|
کدخبر: 41975

پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی صنعت و بازرگانی ایران در ترکمنستان

صنعت ایران به عشق‌آباد می‌رود

پانزدهمین نمایشگاه اختصاصی صنعت و بازرگانی جمهوری اسلامی ایران ۱۳ تا ۱۵ اسفندماه در عشق آباد مرکز ترکمنستان برگزار می‌شود.

گسترش نیوز: حسن مرتجی، مجری نمایشگاه های بین المللی با بیان این مطلب گفت: این نمایشگاه فرصتی برای حضور تجار و بازرگانان ایرانی برای ارائه پروژه های آماده سرمایه گذاری و توسعه خود به گروه‌های بین المللی و تماس با رهبران و تصمیم گیرندگان حاضر در راس بازار ترکمنستان است.

torkaman.jpg

وی خاطرنشان کرد: حضور در اتاق‌های کار و همایش‌ها، معرفی و بررسی نیازهای اقتصادی با طرف های ترکمنی و انجام گفت‌وگوهای رودررو، معرفی فعالیت‌ها، محصولات و خدمات شرکت‌ها در قالب غرفه و بازاریابی، همایش‌های خبری تجاری و فضای مجازی، دیگر امکاناتی است که بازرگانان و فعالان اقتصادی می‌توانند با حضور در این دوره از نمایشگاه عشق آباد از آنها بهره مند شوند. مرتجی یادآور شد: با حمایت‌های دولت و اختصاص یارانه مناسب، نمایشگاه امسال با نیمی از قیمت سال‌های گذشته (۱۷۵یورو به ازای هر متر مربع غرفه) برگزار می‌شود.

مجری نمایشگاه بین المللی عشق آباد گفت: توسعه صادرات غیرنفتی درحالی که دشمنان به دنبال محدود کردن صادرات نفت کشور هستند، تنها راه برون رفت از شرایط کنونی اقتصادی کشور است.

وی بیان کرد: اکنون فرصت مناسبی است تا دولت با پرداخت یارانه صادراتی، حمایت از صادرات و برگزاری نمایشگاه‌ها در خارج از کشور به ویژه کشورهای منطقه و همسایگان و ارائه مشوق‌های مختلف، به تحقق اهداف یاد شده پرداخته و فرهنگ سازی کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها