|
کدخبر: 41860

گسترش نیوز سایت‌های نمایشگاهی استانی را بررسی می‌کند

اینجا رویدادها تخصص‌گرا هستند

مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب شرق کرمان یکی از مراکز نمایشگاهی مهم و اثرگذار ایران است که هر سال میزبان رویدادهای تخصصی متعددی می‌شود.

گسترش نیوز: اگر خانواده صنعت نمایشگاهی را به یک درخت تشبیه کنیم، مجموعه‌های نمایشگاهی استانی شاخه‌های آن هستند. هر یک از مجموعه‌های نمایشگاهی تقویم نمایشگاهی اختصاصی خود را دارد و بر اساس آن تا پایان سال میزبان رویدادهای استانی، ملی و حتی بین‌المللی می‌شود.

alborznama.jpg

تخصص‌گرا شده‌ایم

امید فدایی، مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان در گفت‌وگو با گسترش نیوز از تقویم نمایشگاهی استان کرمان تا پایان سال سخن به میان آورد. وی در این زمینه اظهار کرد: در تقویم نمایشگاهی امسال ۲۰ عنوان نمایشگاهی را پیش‌بینی کردیم اما پس از آغاز سال سعی کردیم تعداد رویدادهای تخصصی را به ۳۰ عنوان برسانیم.

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان درباره اهداف و برنامه‌های این مجموعه نمایشگاهی گفت: تمرکز و رویکرد اصلی ما در طول سال ۹۷ برگزاری رویدادهای تخصصی و تاثیرگذار است. پنجمین نمایشگاه بین‌المللی معدن، صنایع معدنی، فرآوری مواد معدنی و تجهیزات وابسته و سومین نمایشگاه بین‌المللی ماشین‌آلات معدنی و راهسازی که از ۳ تا ۶ تیرماه برگزار شدند و نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان که از ۶ تا ۹ شهریور ماه میزبان علاقه‌مندان این صنعت بود، نمونه‌هایی از رویدادهای تخصصی برگزار شده در مجموعه نمایشگاهی بین‌المللی جنوب شرق کرمان است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنم که روند برگزاری رویدادهای تخصصی تا پایان سال در این مجموعه نمایشگاهی ادامه دارد.

fadaii.jpg

مدیرعامل شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی جنوب‌شرق کرمان در پایان سخنان خود به نقش تحریم‌ها و میزان اثرگذاری آن بر صنعت نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: به طور قطع تحریم برای صنعت نمایشگاهی تبعاتی به همراه دارد، با این حال تمام امید ما به آینده و حل مشکلات است.

نگاهی به نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان

نمایشگاه بین‌المللی جنوب شرق کرمان در شمال غربی شهر کرمان واقع شده است. از نظر موقعیت مکانی این مجموعه نمایشگاهی در مجاورت بزرگراه آیت ا.. هاشمی رفسنجانی و ضلع شمالی شهرک صنعتی شماره ۲ کرمان قرار دارد.

سهولت دسترسی به فرودگاه بین‌المللی کرمان، راه آهن کرمان، عبور خطوط برق فشار قوی از محدوده زمین نمایشگاه، مجاورت با ایستگاه تقلیل فشار گاز کرمان و به ویژه چشم‌انداز زیبا به دلیل اشراف نمایشگاه به جاده از جمله ویژگی‌های مثبت این مجموعه نمایشگاهی به شمار می‌آید.

این مجموعه نمایشگاهی از نیمه‌های سال ۸۵ آغاز به کار کرده و در زمینه ایجاد نمایشگاه‌های بین‌المللی در کرمان و سایر نقاط داخلی و خارجی، توسعه صادرات و ایجاد تمهیدات و تاسیسات مورد نیاز مربوط به آن، ایجاد تاسیسات رفاهی و خدماتی از قبیل هتل‌های بین‌المللی و مراکز تجاری بازرگانی و توریستی و فرهنگی و غیره در سطح ایران و جهان، تشکیل مراکز مطالعاتی و پژوهش‌های علمی و صنعتی و خدماتی مهندسی بین‌المللی و انجام کلیه عملیات مجاز بازرگانی تجاری، علمی، صنعتی و کشاورزی، ارائه خدمات بازاریابی داخلی و خارجی و فعالیت‌های مجاز طبق قانون تجارت فعالیت دارد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها