|
کدخبر: 41843

گردشی در سایت‌های نمایشگاهی استانبول

استانبول دارای ۴ مرکز نمایشگاهی مهم ازجمله مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)، مرکز کنگره «ICC»، مرکز نمایشگاه « CNR » استانبول و مرکز نمایشگاهی تویاپ است.

گسترش نیوز: شهر استانبول امسال با میزبانی از ۳۵ رویداد نمایشگاهی در فهرست شهرهای فعال قرار گرفت. شمار بالای رویدادهای نمایشگاهی این شهر باعث شده تورهای نمایشگاهی استانبول همیشه پرطرفدار باشد.

istanboul-torkie.jpg

۴ مرکز نمایشگاهی استانبول این شهر دارای ۴ مرکز نمایشگاهی مهم ازجمله مرکز تجارت جهانی استانبول (IFM)، مرکز کنگره «ICC»، مرکز نمایشگاه « CNR » استانبول و مرکز نمایشگاهی تویاپ است. هر یک از این ۴ مرکز به‌تنهایی میزبان رویدادهای مهم و برجسته‌ای هستند که باعث رشد و رونق صنعت نمایشگاهی این کشور شده است. علاوه بر این هریک از این ۴ مرکز نمایشگاهی دارای ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی است. به عنوان نمونه مرکز نمایشگاه CNR استانبول یکی از بزرگ‌ترین مراکز نمایشگاهی در اروپا و آسیا با بیش از ۳۱ سال پیشینه فعالیت در صنعت برگزاری نمایشگاه است که بیش از ۵۰ نمایشگاه شناخته شده و معتبر جهانی را با رعایت استانداردها برگزار می‌کند. مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول یکی از شلوغ‌ترین مراکز نمایشگاهی خاورمیانه است که سالانه میزبان ده‌ها رویداد بین‌المللی می‌شود. این مرکز با بیش از ۱۰۰ هزار متر مربع وسعت و ۱۴ سالن نمایشگاهی، در مرکز نمایشگاه تویاپ در منطقه «بیوک چکمسه» از شهر استانبول است و دارای امکانات مناسب برای شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان است. فضای گسترده این نمایشگاه در کنار برنامه‌ریزی دقیق و حساب شده شرکت نمایشگاهی تویاپ باعث شده سالانه رویدادهای مختلف بدون هیچ مشکلی و به‌طور همزمان در این سایت برگزار شود. البته بیشتر غرفه‌داران و بازدیدکنندگان حاضر در مرکز نمایشگاهی تویاپ به قصد خرید و فروش به این سایت می‌آیند.

۲ میلیون بازدیدکننده در تویاپ براساس آمارهای منتشر شده سالانه حدود ۱۴ هزار شرکت‌کننده از ۶۰ کشور و نزدیک به ۲ میلیون بازدیدکننده از ۷۰ کشور به مرکز نمایشگاهی تویاپ می‌آیند. به همین دلیل توجه به رفاه حال شرکت‌کنندگان و بازدیدکنندگان جزو نخستین اولویت‌های این مرکز نمایشگاهی است. از مهم‌ترین خدمات رفاهی مرکز نمایشگاهی تویاپ می‌توان به ۲۲ اتاق نشست چند منظوره، پارکینگ با ظرفیت ۴۵۰۰ خودرو در فضای باز و ۶۰۰۰ خودرو در فضای بسته، خدمات منشی‌گری به زبان ترکی، انگلیسی و آلمانی، ۱۰ سالن غذاخوری و اتاق وی‌آی‌پی برای مصاحبه مطبوعاتی و اتاق مدیریت اشاره کرد. همچنین این مرکز بزرگ مجهز به شبکه پنوماتیک و شبکه آب و فاضلاب بوده و امکان دسترسی به اینترنت در سالن‌های نمایشگاه فراهم شده است.

نگاهی به کارنامه کاری تویاپ برای برگزاری نمایشگاه‌های استانبول چندین شرکت خصوصی با دولت ترکیه همکاری می‌کنند تا برنامه نمایشگاه‌ها به خوبی پیش برود. شرکت تویاپ نیز یکی از این شرکت‌های خصوصی است که به عنوان سازنده مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول نقش موثری در برپایی نمایشگاه‌های مهم استانبول و ترکیه ایفا می‌کند. شرکت نمایشگاهی تویاپ تاکنون به هزاران شرکت از ۱۰۰ کشور مختلف در برگزاری ۱۵۰۰ نمایشگاه داخلی و خارجی خدمات ارائه کرده است و در شهرهای مختلف ترکیه چون استانبول، ازمیر، بورسا، آدانا و... شعبه دارد. شرکت نمایشگاهی تویاپ یکی از بزرگ‌ترین شرکت‌های خصوصی نمایشگاهی جهان به شمار می‌آید و تاکنون به بیش از ۲۶۳ هزار شرکت از ۹۷ کشور خدمات نمایشگاهی ارائه کرده است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها