|
کدخبر: 41468

نمایشگاه چاپ ۲۵ ساله شد + جزییات

بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در جریان است.

گسترش‌نیوز - در این نمایشگاه­ که با حضور مقامات وزرای صنعت، معدن و تجارت و­ فرهنگ و ارشاد اسلامی، اتاق اصناف ایران و روسای اتحادیه‌ها و انجمن‌های مرتبط آغاز به کار کرد ­بیش از ۴۴۵ شرکت‌کننده داخلی و خارجی از جمهوری اسلامی ایران و ۱۲ کشور خارجی حضور دارند و جدیدترین تولیدات و خدمات خود­را در معرض دید علاقمندان قرار دادند.

احمد ابوالحسنی رئیس ستاد برگزاری این نمایشگاه امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه با بیان این مطلب گفت: ­ در این نمایشگاه ۴۰۰ شرکت داخلی از جمهوری اسلامی ایران و ۴۵ شرکت خارجی از کشورهای ایتالیا، سوئد، آلمان، فرانسه، چین، ترکیه و کره جنوبی حضور و مشارکت دارند و نوین‌ترین تولیدات و خدمات خودشان را ارائه می‌کنند.

وی افزود: شرکت‌های داخلی و خارجی حاضر در این نمایشگاه؛ جدیدترین و نوین‌ترین دستگاههای چاپ، دستگاه‌های بسته‌بندی، دستگاه‌ها و تجهیزات کد گذاری، دستگاه‌های پلمب صادراتی و کالاها و اجناس مخصوص بسته‌های داخلی و صادراتی را به نمایش می‌گذارند.

رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی اضافه کرد: این شرکت‌ها همچنین روش‌های نوین بسته‌بندی کالا برای جذب مخاطبان و بازارهای صادراتی را نیز به نمایش می‌گذارند.

ابوالحسنی گفت: در حاشیه بیست و پنجمین نمایشگاه چاپ، یک همایش علمی و چهار کارگاه تخصصی در زمینه‌های مختلف صنعت چاپ و بسته‌بندی و نقش و جایگاه مهم آن در توسعه صنعتی و صادراتی کشور برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: همزمان با برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه صنعت چاپ، نخستین همایش بین‌المللی صنعت چاپ نیز در سالن شماره دو نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و در آن شخصیت هایی از کشورهایی کره جنوبی، چین و تایوان و همچنین برخی از مقامات کشورمان و شخصیت‌های علمی سخنرانی خواهند کرد.

ابوالحسنی­­ با بیان اینکه در چهار روز برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، چهار هیات تجاری و بازرگانی از کشورهای افغانستان، عراق، چین، کره جنوبی و تایوان از نمایشگاه بازدید کنند و با شرکت‌های ایرانی وارد مذاکرات تجاری و اقتصادی می‌شوند.

رئیس ستاد برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ و بسته‌بندی گفت: ۳۰ درصد از فضای نمایشگاه امسال در اختیار بخش ماشین‌آلات چاپ، ۴۰ درصد در اختیار ماشین‌آلات بسته‌بندی و ۳۵ درصد نیز در اختیار دیگر بخش‌های مرتبط قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ماشین‌آلات صنعت چاپ بسیار سنگین و دارای قطعات و بخش‌های بسیاری است و نمی‌توان آن را در مدت کوتاهی سرهم کرد، اما با این وجود در نمایشگاه امسال شاهد حضور تعداد زیادی از آنها هستیم.

ابوالحسنی ادامه داد: هدف از برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت چاپ؛ ارائه جدیدترین خدمات و محصولات در جهت حمایت از تولید داخل، حمایت از صنایع داخلی و انتقال دانش و فناوری است.

گفتنی است؛­ بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی چاپ، بسته‌بندی و ماشین‌آلات وابسته از امروز تا ۲۵ آذرماه هر روز از ساعت ۹ تا ۱۷ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران آماده بازدید علاقمندان است.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها