|
کدخبر: 41291

شیراز میزبان دهمین نمایشگاه گردشگری بزرگ پارس

حضور آژانس‌های ۶ کشور در نمایشگاه

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از برگزاری دهمین نمایشگاه بزرگ گردشگری پارس از ۲۱ تا ۲۴ آذر در شیراز خبر داد.

گسترش نیوز: مصیب امیری در نشست خبری اعلام برنامه‌های دهمین نمایشگاه گردشگری استان فارس گفت: توجه به محور ساسانی و سرمایه‌گذاری در بخش گردشگری نیز از دیگر محورهای مدنظر در این نمایشگاه است.

امیری ادامه داد: نشست‌های علمی و تخصصی در ۴ محور ساسانی، هتلداری، اقتصاد گردشگری و استراتژی رفتار پیشرفته با نگرش استراتژی بازاریابی برگزار می‌شود. وی ادامه داد: ۶ آژانس از کشورهای ترکیه، سنگاپور، امارات، عمان، اندونزی و هند و اداره‌های کل استان‌های تهران، همدان، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، مرکزی، خراسان رضوی، اصفهان و سمنان و منطقه آزاد چابهار نیز حضور دارند.

مدیرکل میراث فرهنگی فارس افزود: ۳۰ نماینده مجلس برای بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی کردند که در کنار نمایندگان فارس قرار خواهند گرفت تا مباحث و مشکلات مربوط به گردشگری در بحث قانونگذاری با آنان مطرح شود.

مشاور رئیس سازمان میراث فرهنگی در گردشگری سلامت نیز در این نشست خبری گفت: گردشگری سلامت همواره باید در اولویت قرار گیرد و برای نخستین‌بار در کشور یک اتفاق مهم در حوزه گردشگری سلامت به وقوع می‌پیوندد. امید حقیقت بیان کرد: با توجه به اینکه گردشگری سلامت سال‌ها در کشمکش بین بخش سلامت و گردشگری است، این اتفاق مهم و مبارکی بوده که قرار است برای نخستین‌بار وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با حضور بیش از ۲۳ بیمارستان بزرگ کشور در نمایشگاه حاضر شود. وی ادامه داد: ۱۱ بیمارستان از تهران، ۴ بیمارستان از مشهد، ۵ بیمارستان از شیراز، ۳ بیمارستان از اهواز در این نمایشگاه حضور خواهند داشت که این نشان می‌دهد از ۴گوشه کشورمان بیمارستان‌ها حضور می‌یابند تا داشته‌های خود را به نمایش بگذارند. حقیقت افزود: انجمن‌های علمی، نظام پزشکی و... در نمایشگاه حاضر هستند اما اگر امکانات لازم وجود داشت، به‌طور حتم گروه‌های بیشتری در شیراز حاضر می‌شدند.

وی یادآور شد: استان فارس در بحث گردشگری سلامت دارای رتبه برتر کشور است و هر گردشگر سلامت تا ۵ هزار دلار ارز به همراه خود وارد کشور می‌کند.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها