|
کدخبر: 40984

در نمایشگاه پلاستیک اوراسیا چه می‌گذرد؟ + تصاویر

بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت پلاستیک استانبول ( پلاست اوراسیا ۲۰۱۸) امروز به کار خود پایان می‌دهد.

گسترش نیوز: بیست و هشتمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنعت پلاستیک استانبول از چهارشنبه ۱۴ آذر آغاز به کار کرده و امروز به کار خود پایان می‌دهد.

plastic.jpg

این رویداد به مدت ۴ روز با حضور شرکتهایی از ۴۴کشور جهان شامل جمهوری اسلامی ایران ، آلمان ، آمریکا ، اتریش ، بلژیک ، امارات متحده عربی ، چین ، دانمارک ، اندونزی ، فنلاند ، فرانسه ، آفریقای جنوبی ، کره جنوبی ، هند ، هلند ، هنگ کنگ ، انگلیس ، ایرلند ، اسپانیا ، سوئد ، سوئیس ، ایتالیا ، ژاپن ، مالزی ، ازبکستان ، پاکستان ، لهستان ، پرتغال ، روسیه ، سنگاپور ، اسلواکی ، سوریه ، عربستان ، تایلند ، ترکیه ، اکراین ، ویتنام ، نیوزیلند و یونان در مرکز نمایشگاهی تویاپ استانبول (Tüyap Fair Convention and Congress Center) و در ۱۰سالن نمایشگاهی برپا شد.

در این نمایشگاه ۱۰۳۶شرکت و نمایندگی از جمله شرکت‌های ترکیه‌ای و خارجی در مساحتی به وسعت حدوداً ۳۵ هزار مترمربع حضور دارند.

شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران نیز به نمایندگی از دولت جمهوری اسلامی ایران در پاویون کشورمان به همراه ۱۱ شرکت ایرانی در فضایی به مساحت ۱۶۸مترمربع در این نمایشگاه حضور دارد که آخرین دستاوردها و محصولات خود را در زمینه های تخصصی مربوط به این نمایشگاه اعم از ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و موادخام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hydraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت مواد پتروشیمی و... در معرض دید عموم قرار داد.

سرکنسول کشورمان در استانبول علاوه بر شرکت در مراسم افتتاحیه از پاویون جمهوری اسلامی ایران در این نمایشگاه نیز بازدید و با مشارکت کنندگان در این نمایشگاه دیدار و گفتگو نمود که تصاویر مربوط به افتتاحیه این نمایشگاه و و بازدید سرکنسول کشورمان را در زیر مشاهده می نمایید.

porasia1.jpg

porasia2.jpg

porasia3.jpg

porasia4.jpg

porasia5.jpg

منبع: شرکت سهامی نمایشگاههای بین المللی ج.ا.ایران

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها