|
کدخبر: 39269

گزارش اختصاصی گسترش نیوز از نمایشگاه گل و گیاه آمستردام؛

درخشش ایران در وایف‌هازن هلند + تصاویر

به همت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، برای نخستین بار ۱۱ شرکت فعال ایرانی در زمینه گل و گیاه بیش از ۲۰۰ متر مربع از فضای این نمایشگاه را در قالب پاویون اختصاصی جمهوری اسلامی ایران در اختیار گرفتند.

گسترش نیوز - یازدهمین نمایشگاه تخصصی - بین‌المللی گل و گیاه وایف هازن هلند از تاریخ ۱۶ تا ۱۸ آبان در مرکز نمایشگاهی iftf آمستردام برگزار شد. در مراسم افتتاحیه این رویداد علیرضا جهانگیری سفیر جمهوری اسلامی ایران در هلند و جمعی از مدیران وزارت جهاد کشاورزی حضور داشتند.

محمدجواد قنبری معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران ضمن بازدید از این رویداد گزارشی تخصصی برای مخاطبان گسترش نیوز ارسال کرد که در ادامه می‌خوانید:

golholand02.jpg

رویداد وایف هازن- هلند (IFTF ۲۰۱۸) یکی از مهم‌ترین نمایشگاه‌های صنعتی در زمینه آخرین تولیدات و محصولات گل و گیاه است که در دوره‌های مختلف آن نمایندگان و شرکت هایی از اروپا، شرق آسیا، افریقا و امریکای لاتین حضور دارند.

golholand07.jpg

امسال به همت شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران، برای نخستین بار ۱۱ شرکت فعال ایرانی در زمینه تولید، پرورش و صادارت گل و گیاه بیش از ۲۰۰ متر مربع از فضای این نمایشگاه را در اختیار گرفتند.

golholand01.jpg

این ۱۱ شرکت در طول برگزاری نمایشگاه ضمن معرفی محصولات خود به بازار گل و گیاه هلند به عنوان مهم‌ترین مرکز تولید و صادارت این محصول در سراسر جهان، موفق به مذاکره و عقد قراردادهای تجاری در فضای کسب و کار بین‌المللی با تجار و فعالان اقتصادی اروپایی شدند.

golholand06.jpg

بسیاری از متخصصان و شرکت‌های فعال در زمنیه تولید و صادارت گل و گیاه از ظرفیت‌های ارزنده و متنوع کشورمان در کشت، پرورش، بسته‌بندی و نگهداری محصولات کشاورزی و گیاهی بی‌اطلاع بودند و به واسطه حضور درخشان این ۱۱ شرکت، در جریان این توانمندی‌ها قرار گرفتند.

golholand05.jpg

گفتنی است که هیات‌های تجاری و اقتصادی ایران از جمله مشاور وزیر جهادکشاورزی در امور گلخانه‌ای و مدیران کل اقتصادی و گل و گیاه این وزارتخانه، کارشناسان و مسئولان تشکل‌های صنفی حوزه تولید و پرورش گل و گیاه تهران و نیز دانشگاه آزاد اسلامی در طول برپایی نمایشگاه ضمن بازدید از مراکز تولید و پرورش و صادرات گل و گیاه هلند بازدید کردند.

golholand03.jpg

هدف از این بازدیدها برنامه‌ریزی به منظور تقویت و توسعه ارتباطات تجاری و مبادلات اقتصادی شرکت‌های ایرانی با همتایان خارجی خصوصا کشور هلند بوده است.

golholand04.jpg

golholand08.jpg

ارسال نظر

 

سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها