|
کدخبر: 38121

شمارش معکوس اروپایی‌ها برای SIAL پاریس

شهر پاریس از روز یکشنبه به مدت ۵ روز میزبان نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس (SIAL) می‌شود.

گسترش نیوز: تنها ۴ روز تا آغاز نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس (SIAL) زمان باقی مانده است. رویدادی باشکوه که این بار ایرانیان به دلیل تحریم‌های بین المللی از حضور در آن منع شده‌اند.

Hall_SIAL1.jpg

گروه‌های حاضر: گروه‌های کالایی حاضر در این نمایشگاه عبارتند از: محصولات شیرینی‌پزی و خواروبار شیرین، نوشیدنی‌های غیر الکلی، گوشت دودی، محصولات لبنی، محصولات خاص، غذاهای منجمد، میوه و سبزیجات، خوراکی‌های لذیذ، محصولات خواروبار، محصولات سلامت و مکمل‌های خوراکی، گوشت، محصولات خوراکی و مواد اولیه طبیعی و نیمه فرآوری شده و راه‌حل‌های قراردادهای فرعی (دست دوم)، محصولات ارگانیک، مرغ و گوشت حیوانات شکار شده، محصولات دریایی، محصولات کنسروی و پرورده، غرفه‌های ملی و مناطق جهان، مناطق فرانسه و فناوری‌ها و تجهیزات.

نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی پاریس بزرگترین نمایشگاه خوراکی جهان است و به همین دلیل هم شرکت‌های نمایشگاهی فعال در حوزه صنایع غذایی با اشتیاقی وصف نشدنی در این رویداد حضور می‌يابند. سیال (SIAL) به عنوان مهمترین رویداد صنعت غذا هر دو سال یکبار تمامی بازیگران اصلی صنعت غذا را زیر یک سقف جمع می کند. براساس آمارهای به دست آمده در دوره گذشته بیش از ۷ هزار غرفه‌دار از ۱۰۹ کشور جهان در این رویداد حضور یافتند.

Hall_SIAL3.jpg

این نمایشگاه مجموعه کاملی از محصولات غذایی از جمله نوشیدنی ها، صنایع گوشتی، میوه و سبزیجات، صنایع کنسرو، غذاهای دریایی، لبنیات، غذاهای منجمد، مواد خام و نیمه آماده و آماده، مرغ و جوجه و بوقلمون، بسته بندی، محصولات نشاسته ای و آردی و قندی و شکری، محصولات ارگانیک، ماشین آلات، مکمل های غذایی، مشاوره و خدمات مهندسی، نان و شیرینی و ... را پوشش می‌دهد.

رویکردها این رویداد امسال با ۱۱ رویکرد و با هدف زندگی شادتر برپا می‌شود. این رویکردها عبارت است از:

۱- صرفه جویی و کنترل (معرفی محصولات هوشمند و بدون ضایعات که باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود.)

۲- رژیم محافظ (محصولات غذایی که با جلوگیری از وخامت بیماری یا بهبود سلامت عمومی، بدن را محافظت می کند.)

۳- مراقبت روزانه

۴- زندگی در طبیعت

۵- ضرورت و صنعت (محصولات بسته بندی شده برای ایجاد سبک زندگی جدید برای مصرف کنندگان و الگوی مصرف فردی.)

۶- مفید برای مصرف کننده

۷- مصرف کنندگان ویژه (محصولاتی برای مصرف کنندگانی که می خواهند در زمینه پخت و پز آماده سازی غذا متخصص شوند. این محصولات سه مزیت برای مصرف کنندگان دارد: رضایت از تهیه غذا، تضمین سلامت و هزینه، تهیه غذای خانگی)

۸- فرهنگ شهری و محلی

۹- لمس جهان خارج (محصولات خارجی با ریشه های خاص و جدید که می تواند مورد توجه مصرف کنندگان باشد.)

۱۰- کنترل زمان

۱۱- غذا و اینترنت

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها