|
کدخبر: 38010

رویداد پاییزه «گوانجو» شروع شد + هزینه‌های سفر

چین برای چهارمین بار در سال جاری میزبان نمایشگاه‌ گوانجو یا کانتون فیر شده است.

گسترش نیوز: کانتون فیر یا نمایشگاه گوانجو چین سالانه در دو مرحله و هر مرحله در سه فاز مجزا برگزار می‌شود. فاز نخست کانتون فیر پاییزه که از ۲۳ مهر ماه آغاز شده تا ۲۷ مهرماه در مرکز نمایشگاه صادرات و واردات چین میزبان علاقه‌مندان است.

contonfair.jpg

هزینه سفر به گوانجو جذابیت کانتون‌فیر و آنچه در این رویداد می‌گذرد، هر سال بازدیدکنندگان را از کشورهای مختلف از جمله ایران به سوی چین می‌کشاند. به همین دلیل هم تورهای نمایشگاهی ویژه بازدید از گوانجو یا کانتون فیر همیشه پرطرفدار هستند. نگاهی به قیمت این تورها نشان می‌دهد هزینه ۷ شب اقامت در هتل‌های ۵ ستاره گوانجو برای بازدید از فاز نخست رویداد پاییزه کانتون فیر، بین ۱۵ تا ۲۲ میلیون تومان برای هر نفر تمام می‌شود. البته بازدید کنندگان برای سفر به گوانجو میبایست ویزای ورودی چین را قبل از سفر دریافت کنند.

محل برگزاری نمایشگاه گوانجو چین و یا نمایشگاه کانتون ، مجتمع بزرگ واردات و صادرات در شهر گوانجو چین خواهد بود. این مجموعه بسیار بزرگ است و در فضایی به وسعت ۱٫۱۰۰٫۰۰۰ متر مربع احداث گردیده است .این مجموعه دارای محل برگزاری نمایشگاه در فضای آزاد به وسعت ۴۳٫۶۰۰ متر مربع و همینطور فضای سربسته مخصوص برگزاری نمایشگاه به وسعت ۳۳۸٫۰۰۰ متر مربع است.

بزرگترین مرکز نمایشگاهی آسیا مجتمع جدید نمایشگاه گوانجو که به‌نام مرکز بین‌المللی نمایشگاهی و همایشی گوانجو نامگذاری شده، در واقع بزرگترین مرکز نمایشگاهی آسیا در جزیره پاژو در شهر گوانجو قرار دارد. این زیرساخت‌های جدید اجازه بروزرسانی‌های قابل‌توجهی در اندازه و مدت زمان برگزاری نمایشگاه را داد و کمک کرد موقعیت نمایشگاه به‌عنوان بزرگترین نمایشگاه تجاری چین و یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های جهان تثبیت شود.

بهار و پاییز با کانتون فیر این رویداد ۶۱ساله، هر سال ۲بار در بهار و پاییز و هر بار در ۳مرحله برگزار می‌شود. فاز‌های اول، دوم و سوم این رویداد در فصل بهار به ترتیب در تاریخ‌های ۱۵تا۱۹آوریل (۲۶تا۳۰فروردین) ، ۲۳تا۲۷ آوریل (۳تا۷اردیبهشت) و اول‌تا۵مه (۱۱تا۱۵اردیبهشت) و در فصل پاییز در تاریخ ۱۵تا۱۹اکتبر(۲۳تا۲۷مهر)، ۲۳تا۲۷ اکتبر (۱تا۳آبان) و ۳۱اکتبرتا۴نوامبر (۹تا۱۳آبان) برپا می‌شود.

ارسال نظر