|
کدخبر: 37838

نگاهی به نمایشگاه‌های بین‌المللی این هفته

۶ رویداد در ۶ گوشه جهان + تصاویر

روسیه، آلمان، امارات متحده عربی، نیجریه، ترکیه و ایتالیا از جمله کشورهایی هستند که این روزها میزبانی از ۶ رویداد مهم و جذاب را بر عهده دارند. در این گزارش با بررسی هر یک از این رویدادها سعی داریم اهمیت و دلایل برپایی آن را از نو مرور کنیم.

گسترش نیوز: این روزها جهان میزبان رویدادهای متعددی است. در این گزارش سعی کردیم گلچینی از بهترین رویدادهای فعلی جهان را مرور کنیم. با ما همراه باشید:

نمایشگاه غذا مسکو

namamosko6.jpg

شهر مسکو از ۱۶ مهرماه به مدت ۵ روز میزبان مهم‌ترین رویداد صنایع غذایی روسیه است. نمایشگاه « AgroProdMash» که هر سال در مرکز نمایشگاهی مسکو (ZAO) برگزار می‌شود، بیش از ۲۲ سال قدمت دارد. این رویداد یکی از معتبرترین و مهم‌ترین نمایشگا‌های صنایع غذایی روسیه به شمار می‌آید و در آن می‌توان تمام مراحل فرآوری مواد خام کشاورزی، تولید و فروش غذا را در یک نگاه مشاهده کرد.

تولید غذاهای راحت، کاربردی، غذای کودک و غذاهای آماده، ۴ بخش پرطرفدار این نمایشگاه به شمار می‌آید و هر سال توانسته توجه افراد بسیاری را به سوی مسکو جلب کند.

دو روز با PayExpo MENA دوبی

namamosko2.jpg

شهر دوبی در امارات متحده عربی این هفته به مدت دو روز میزبان نمایشگاه تجهیزات پرداخت دوبی (PayExpo MENA) شد. این رویداد که در روزهای ۱۷ و ۱۸ مهرماه برپا شد، در واقع از رویداد تجهیزات پرداخت لندن الگو برداری شده است.

نمایشگاه تجهیزات پرداخت دوبی (PayExpo MENA) جایگاهی برای رویایی افراد فعال در تجهیزات پرداخت از جمله بازرگانان، بانک ها، MNO ها، ارائه دهندگان راه‌حل و هیات‌های دولتی با یکدیگر است و در آن فناوری‌هایی که همه در طول سال برایش لحظه شماری می‌کنند، به نمایش می‌آید.

نمایشگاه آلومینیوم آلمان

namamosko7.jpg

در اروپا نیز آلمانی‌ها این روزها سخت درگیر برپایی نمایشگاه آلومینیوم (Aluminium) هستند. این رویداد ۳ روزه که از ۱۷ مهرماه در شهر دوسلدورف آغاز شده، مجموعه کاملی از تمامی بخشهای صنعت آلومینیوم است. این مکان، فرصتی بین‌المللی برای تهیه‌کنندگان مواد اولیه، محصولات نیمه تمام و تمام شده، تولید‌کنندگان ماشین‌آلات و تجهیزات استخراج، تصفیه و تولید آلومینیوم، تولید‌کنندگان ماشین‌آلات، تجارت فلزات سبک، مشاوران، متخصصان، کارشناسان و صاحب نظران این صنعت است.

به طور متوسط بیش از ۱۸ هزار بازدید‌کننده از سراسر جهان به آلمان می‌آیند تا از این رویداد بازدید به عمل آورند و با آخرین فناوری‌های دنیای آلومنیوم از نزدیک آشنا شوند.

نمایشگاه کشاورزی بورسا

نمایشگاه کشاورزی بورسا (BurTarim) یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های کشاورزی خاورمیانه به شمار می‌آید. این رویداد هر سال از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه در مرکز بین‌المللی نمایشگاه و همایش بورسا برگزار می‌شود.

آمارها نشان می‌دهد در این رویداد بازدیدکنندگان از ٥٠ کشور از جمله آمریکا، انگلستان، آلمان، فرانسه، چین، روسیه اتریش، ایتالیا، ایران، عراق، عربستان ،هلند، بلژیک و ژاپن، هند و تونس حضور می‌یابند. آمار بالای بازدید از این رویداد باعث شده در طول برپایی این رویداد ٢٠٠٠ وسیله حمل و نقل، انتقال و جابجایی مسافران و کارشناسان را از سراسر ترکیه انجام دهند. این تشکیلات به منظور برقراری روابط تجاری بین کشاورزان و نمایندگان تجاری اصناف تجهیزات مکانیزاسیون کشاورزی، تجهیزات کشاورزی و دامپروری و شرکت های عضو در نمایشگاه می باشد. این داده ها نشان می دهد که این نمایشگاه ها فراتر از سرزمینهای بزرگ و مرزهای کشور توسعه یافته است. میزان فروش این رویداد تجاری در دوره پیش حدود ٥٠٠ میلیون لیر ترکیه برآورد شد.

نمایشگاه اتوماسیون و ربات میلان

namamosko3.jpg

این رویداد که با نام اختصاری BIMU شناخته می‌شود از ۱۷ تا ۲۱ مهرماه برپا می‌شود و یکی از با سابقه‌ترین و برترین رویدادهای بین‌المللی به شمار می‌آید. این رویداد به ماشین ابزارها، ربات ها، دستگاه‌های تولید و صنعت فناوری‌های کمکی اختصاص داده شده و نقطه مرجعی برای تمامی فعالان در صنایع تولیدی است. نظر تمامی کابران در بخش‌های مختلف را به غرفه هایش که شامل مکانیک، خودروسازی، هوانوردی، هوافضا، انرژی، الکترونیک، پزشکی، بسته‌بندی، حمل‌ونقل هستند، جلب می‌کند. بخش نوآورانه و مبتکرانه این دوره از رویداد "قدرت سایالات" است که به اجزا و قطعات روغن‌های هیدورلیک و پنوماتیک اختصاص یافته است. طیف وسیعی از شرکت‌ها ماشین ابزارهای اتوماتیک، ربات ها، و آخرین نوآوری‌های خود را برای پردازش ساختاری و قطعات ارائه می‌دهند. به علاوه، متخصصان بر روی جدیدترین راهکارها در بخش جوشکاری، مونتاژ و برنامه کنفرانس قابل توجه و سایر طرح‌های آماده شده تمرکز می‌کنند و فرصت‌های شغلی بسیاری را برای جوانان در این بخش فراهم می‌آورند.

نمایشگاه بهداشت و درمان نیجریه

رویداد ۳ روزه نمایشگاه بهداشت و درمان نیجریه (Medic West Africa) نیز که از ۱۸ مهرماه آغاز شده جایگاهی مهم برای به اشتراک‌گذاری دانش و اطلاعات حوزه بهداشت و درمان است. این نمایشگاه با گرد هم آوردن تولیدکنندگان، صاحبان مشاغل، سرمایه گذاران، تامین‌کنندگان و توزیع‌کنندگان این صنعت فرصتی استثنایی را برای ایجاد مشارکت‌ها و فعالیت‌های تجاری در این حوزه فراهم می‌کند.

نمایشگاه اختراعات رومانی

نمایشگاه اختراعات رومانی (INVENTIKA) از ۱۸ تا ۲۱ مهر ۱۳۹۷ در شهر بخارست کشور رومانی برگزار می‌شود. این رویداد بزرگترین و مهم‌ترین نمایشگاه اختراع و نوآوری رومانی به شمار می‌‌آید. این نمایشگاه با شعار "نوآوری؛ قلب تپنده تکامل و پیشرفت" هرساله مخترعان، محققان، دانشمندان، دانشگاهیان و شرکت‌ها از سراسر جهان را دور هم جمع می‌کند تا در آن اختراعات و خدمات خود را برای گروه‌های تحقیقاتی، دانشگاه ها، شرکت ها، موسسات و سازمان‌های دولتی و خصوصی به نمایش بگذارند. جاذبه‌های اصلی نمایشگاه اختراعات رومانی ایده‌های منحصر به فرد، فناوری‌های جدید و طرح‌های نوآورانه هستند. این نمایشگاه بهترین فرصت برای به نمایش گذاشتن اختراعات و نوآوری هاست و محیطی ایده آل را برای ارتباط و همکاری مخترعان با سرمایه‌گذاران احتمالی فراهم می‌آورد.

ارسال نظر

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    سایر رسانه ها